Добрий день!

Сьогодні у нас четвер,

3 лютого 2022 р.


Завдання:

1) ЯДС - кн.с.26-27, РЗ с.14;  

2) укр.мова - кн.с.25, РЗ с.10-11; 

3) матем. - УРОК 77, кн.с.39-41 (№3,5 - усно), РЗ с.15-16;



Урок 1.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ


Тема: Вступ до теми "Світ невидимий"  
(кн.с.26-27, РЗ с.14)

 

Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Цього місяця разом із жевжиками ви “мандруватимете” Одеською, Полтавською та Рівненською областями. Дорогою ви з’ясуєте, що таке ланцюги живлення, і навчитеся їх складати. Також пригадаєте, як поводитися з безпритульними тваринами, і дізнаєтеся, як чинити в разі булінгу. А ще разом з однокласниками та однокласницями виготовите лепбук і зліпите снігові скульптури.

 

У кожної пори року свої сюрпризи, кожна — чарівниця, яка показує нам свої дива. Та чи завжди ми їх бачимо? Спробуйте вдихнути свіже зимове повітря, пройтися вулицею і знайти якомога більше див. Звісно, для когось щось диво, а для когось — звичайне явище, тому будьте готові захистити своє диво — пояснити, що саме дивовижного побачили (підр. с. 26-27).


  • Чому ми бачимо не всі дива?
  • Що взимку стає невидимим?
  • Як невидиме можна дослідити? Чи варто його показувати? Чому?
  • Що має робити дослідник / дослідниця, щоб і дива не пропустити, і природі не зашкодити?
  • Що незвичайного ви помітили?
  • Чому люди зупинилися біля вітрин? Що їх зацікавило? А що зацікавило б вас?
  • Які світлини зробили б ви?
  • Чому дизайнери роблять вітрини такими незвичайними?
  • Як вітрини показують те, що невидиме всередині магазину?
  • Як можна зазирнути в невидимий світ?
  • Чи можуть допомогти це зробити вітрини, реклама, картини, музика, світлини, розмови тощо? Як саме?
  • Чому діти заховалися? Чому іноді люди хочуть стати невидимками? Як саме вони це роблять?
  • Про що можуть розмовляти сніговики?
  • Чому між будинками стоїть пожежна машина? Адже пожежі не видно.
  • Чи видима пожежа на початку? Чому? Коли її необхідно починати гасити? Чому?
  • Що невидиме дає нам змогу чути радіо, дивитися телепередачі, розмовляти по мобільному телефону?
  • Без яких іще невидимок ми не уявляємо свого життя? Чому?

 

Виконай завдання у робочому зошиті, с.14

 

Рефлексія.

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Що найбільше запам’яталося із сьогоднішнього уроку?
  • Про що дізналися?
  • Що сподобалося?
  • Фарбами якого кольору ви зобразили б ваше враження 
від сьогоднішньої нашої зустрічі? Поясніть, чому обрали такі кольори.


Урок 2.

МАТЕМАТИКА


Тема: Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень.
(УРОК 77кн.с.39-41 (№3,5 - усно), РЗ с.15-16)


1. Уважно переглянь відео.



2. Переглянь відео-урок, який підготувала Дівчинка і Котик.

3. Виконай завдання №3,5 (кн.с.40-41)

4. Виконай завдання у робочому зошиті, с.15-16.



Урок 3.

УКРАЇНСЬКА МОВА


Тема: Розвиток мовлення. Твір про себе.
(кн.с.25; РЗ с.10)

3 лютого

Класна робота

1. Поглянь у дзеркало.
- Кого ти там бачиш?
- Що ти про себе можеш розповісти? Як ти себе опишеш?
- Про кого кажуть "Я"?
 


2. Сьогодні будемо вчитись описувати себе. Відкрий підручник с.25, та прочитай зразок.


3. Для того, щоб тобі було легше описувати себе, використовуй підказку.

4. Напиши твір про себе. Послідовність написання подана у книжці, с.25

5. Попрацюй у друкованому зошиті, с.10.










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу