Добрий день!

Сьогодні у нас вівторок,

2 листопада 2021 р.


Завдання:

1) ЯДС - кн.с.66, РЗ с.29 (3)

2) укр.мова - кн.с.53-55, РЗ с.30;

3) матем. - кн.с.80-82, РЗ с.34 (3,4) - УРОК 21;





Урок 1.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ


Тема: Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?  
(кн.с.66, РЗ с.29 (1)


1. Емоційне налаштування.

1) Привітання — танок-руханка “Привіт, привіт”.

Виконайте руханку. Чи тільки так можна виконувати рухи, про які йдеться в пісні? Придумайте свій танок-руханку до пісні.




2. Зіграй у гру. Вправа "Збери вірш"

Виконайте онлайн-вправу і прочитайте рядки з вірша Миколи Сингаївського.




  • Доберіть синоніми до слова Батьківщина.

Нам пощастило народитися й жити на чудовій родючій землі в незалежній державі Україні.

  • Чим славиться Україна?

3. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми дізнаємося багато нового й цікавого про житомирян, які прославили Україну в усьому світі і стали символами нашої держави.


4. Робота над темою уроку. 

1)  В історії кожної країни є люди, чиї імена з гордістю й повагою згадують співвітчизники. Є такі люди і в Україні. Їх називають славетними українцями. Ці люди з різних часів. Вони досягли успіху в різних галузях і зробили багато доброго для свого народу, тому їх довго пам’ятатимуть вдячні земляки.


2) Робота зі світлинами (кн.с.66, завд.7)

Розгляньте фото відомих українців, які народилися на Житомирщині.

  • Як ви гадаєте, що допомогло їм досягти успіху?
  • Що, на вашу думку, вони любили робили в дитинстві, як розвивали свої захоплення?
  • Чи траплялися перешкоди на шляху до успіху? Які саме? Як вони долали їх?

3) Перегляд відео.


4) Перегляд відео

5) слухання пісні у виконанні Ніни Матвієнко

6) Слухання оповідання Кузька Кузякіна "Чим корова не собака"

Запитання за змістом. Вправа “6 «чому?»”

  • Чому такий заголовок?
  • Чому хлопчик малював тільки собак? 
  • Чому добре вдавалися тільки собаки? 
  • Чому не пробував малювати інше? 
  • Чому не любив малювати? 
  • Чому любив грати у футбол? 

5. Творча робота. 

- Поміркуйте, якими ви хочете бачити себе через рік, чого прагнете навчитися, які якості розвинути? Що для цього треба робити вже зараз?


- Намалюйте плакат, який спонукатиме вас прямувати до своєї мети (див. підр. с. 66, завд. 8; зош. с. 29, завд. 3)

За бажання прикрасьте наліпками.


6. Підсумок уроку. 
  • З яким настроєм закінчуєте урок?
  • Чи була цікавою сьогоднішня подорож? Чим?


Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА


Тема: Власне українські слова та слова з інших мов.
(кн.с.53-55, РЗ с.30)

2 листопада

Дистанційна робота

1. Переглянь відео. Тисни на паузу, та виконуй завдання у малому зошиті.



2. Прочитай текст на с.54, впр.3

3. Виконай завдання у друкованому зошиті, с.30


Урок 3.

МАТЕМАТИКА





Тема:  Сполучний закон додавання. Властивості арифметичних дій. 
(кн.с.80-82, РЗ с.34 (3, 4) - УРОК 21)


2 листопада

Дистанційна робота


1. Переглянь відео. Тисни на паузу, уважно виконуй у зошиті.


2. Виконай завдання 3, 4 у друкованому 
зошиті, с.34













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу