Тема: Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?
(кн.с.66, РЗ с.29 (1)
1. Емоційне налаштування.
1) Привітання — танок-руханка “Привіт, привіт”.
Виконайте руханку. Чи тільки так можна виконувати рухи, про які йдеться в пісні? Придумайте свій танок-руханку до пісні.
2.Зіграй у гру.Вправа "Збери вірш"
Виконайте онлайн-вправу і прочитайте рядки з вірша Миколи Сингаївського.
Доберіть синоніми до слова Батьківщина.
Нам пощастило народитися й жити на чудовій родючій землі в незалежній державі Україні.
Чим славиться Україна?
3.Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні на уроці ми дізнаємося багато нового й цікавого про житомирян, які прославили Україну в усьому світі і стали символами нашої держави.
4.Робота над темою уроку.
1) В історії кожної країни є люди, чиї імена з гордістю й повагою згадують співвітчизники. Є такі люди і в Україні. Їх називають славетними українцями. Ці люди з різних часів. Вони досягли успіху в різних галузях і зробили багато доброго для свого народу, тому їх довго пам’ятатимуть вдячні земляки.
2) Робота зі світлинами (кн.с.66, завд.7)
Розгляньте фото відомих українців, які народилися на Житомирщині.
Як ви гадаєте, що допомогло їм досягти успіху?
Що, на вашу думку, вони любили робили в дитинстві, як розвивали свої захоплення?
Чи траплялися перешкоди на шляху до успіху? Які саме? Як вони долали їх?
3) Перегляд відео.
4) Перегляд відео
5) слухання пісні у виконанні Ніни Матвієнко
6) Слухання оповідання Кузька Кузякіна "Чим корова не собака"
Запитання за змістом. Вправа “6 «чому?»”
Чому такий заголовок?
Чому хлопчик малював тільки собак?
Чому добре вдавалися тільки собаки?
Чому не пробував малювати інше?
Чому не любив малювати?
Чому любив грати у футбол?
5.Творча робота.
- Поміркуйте, якими ви хочете бачити себе через рік, чого прагнете навчитися, які якості розвинути? Що для цього треба робити вже зараз?
- Намалюйте плакат, який спонукатиме вас прямувати до своєї мети (див. підр. с. 66, завд. 8; зош. с. 29, завд. 3).
За бажання прикрасьте наліпками.
6.Підсумок уроку.
З яким настроєм закінчуєте урок?
Чи була цікавою сьогоднішня подорож? Чим?
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Власне українські слова та слова з інших мов.
(кн.с.53-55, РЗ с.30)
2 листопада
Дистанційна робота
1. Переглянь відео. Тисни на паузу, та виконуй завдання у малому зошиті.
2. Прочитай текст на с.54, впр.3
3. Виконай завдання у друкованому зошиті, с.30
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Сполучний закон додавання. Властивості арифметичних дій.
(кн.с.80-82, РЗ с.34 (3, 4) - УРОК 21)
2 листопада
Дистанційна робота
1. Переглянь відео. Тисни на паузу, уважно виконуй у зошиті.
2. Виконай завдання 3, 4 у друкованому
зошиті, с.34
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Коментарі
Популярні дописи з цього блогу
-
СЛАВА УКРАЇНІ! Сьогодні у нас вівторок, 15 березня 2022 р. Завдання: 1) ЯДС - кн.с.47 ; 2) матем. - УРОК 91 , кн.с.86-89 (№5 - письмово; №6,7,8 - усно) , РЗ с.33-34; 3) укр.мова - кн.с.49-50, впр.2 - читати; ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер. https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-voloshchenko-2020-2.pdf - книжка "ЯДС" https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/7-Matematyka-3kl/mat-his/Matematyka-3kl-Ch2-Gis-Filiak.pdf - книжка "Математика" https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ukrainska-mova-bolshakova-2020-2.pdf - книжка "Українська мова" Урок 1. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ Тема: Якою інформацією можна ділитися? Вогонь - друг і ворог. (кн.с.47) 1. Подорожуючи Березним, жевжики багато дізналися про сірники. Вони із захопленням обговорювал...
ДОБРИЙ ДЕНЬ! 💙💛 Сьогодні у нас п'ятниця, 27 травня 2022 р. Завдання: 1) матем. - виконай завдання ; 2) укр.мова - прочитай оповідання ; 3) ЯДС - переглянь урок ТУТ ; кн.с.108-109; РЗ с.53; ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер. Урок 1. МАТЕМАТИКА Тема: Повторення вивченого. ( виконай завдання ) 1. Виконай завдання. Урок 2. УКРАЇНСЬКА МОВА Тема: Повторення вивченого. 1. Прочитай уривок з оповідання "Мишкова домашня миша". Урок 3. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ Тема: Дощ, як неочікуваний подарунок. Які природні явища бувають небезпечними? (кн.с.108-109; РЗ с.53) Переглянь урок ТУТ
СЛАВА УКРАЇНІ! Сьогодні у нас СЕРЕДА, 16 березня 2022 р. Завдання: 1) ЯДС - кн.с.49, РЗ с.25 ; 2) матем. - УРОК 92 , кн.с.90-94 - усно; РЗ с.34-35; 3) укр.мова - кн.с.51-52, впр.1,2,3; ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер. https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-voloshchenko-2020-2.pdf - книжка "ЯДС" https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/7-Matematyka-3kl/mat-his/Matematyka-3kl-Ch2-Gis-Filiak.pdf - книжка "Математика" https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ukrainska-mova-bolshakova-2020-2.pdf - книжка "Українська мова" Урок 1. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ Тема: Диво-рослина на узбіччі. У чому сила подорожника? (кн.с.49, РЗ с.25) 1. Почнімо наш урок з музичної подорожі. Пориньте думками туди, куди приведе вас ця прекрасна мелодія (1-2 ...
Коментарі
Дописати коментар