Доброго дня!
Сьогодні у нас четвер,
9 квітня 2020 р.
2. Почитаємо разом з тобою с. 54 підручника.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео; зробити "Паспорт тварини"
2) укр.мова - кн.с.54 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.39 - мала буква "з";
4) англ. мова
5) фізкультура
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви З, з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.
(кн.с.54; роб.зош.с.39)
1. Переглянь відео.
Тема: Букви З, з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.
(кн.с.54; роб.зош.с.39)
1. Переглянь відео.
Буква "З". Вірш, загадка,
ігрова вправа на звук [з].
Послідовність роботи.
2.1. Розглядаємо малюнок.
Дай відповіді на питання:
• Що відбувається?
• Що відчувають звірі на малюнку? Як ви це зрозуміли?
• Як ви думаєте, хто приніс скакалку? Зайчик любить такі ігри? Чому? А чому першим плигає мишенятко?
• Як вони вирішили хто буде першим? Як ви це вирішуєте, коли граєте з друзями?
2.2. Читаємо склади.
2.3. Читаємо завдання 1.
2.4. Читаємо завдання 2.
Розглянь малюнки. Дай відповіді на питання:
• Що ви бачите? Як це називається?
• Чому навчає цей малюнок?
• Як ви думаєте про що буде текст?
• Прочитайте останнє слово в кожному рядку
• 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Що вам це нагадує?
2.5. Прочитай ще раз завдання 2.
Дай відповіді на питання:
• Чи можна назвати цей вірш лічилкою? Які ознаки лічилки можна побачити? Прочитайте їх вголос
• Що описує малюнок? Що описує лічилка?
• Якого звірка вчить малювати лічилка?
• Навіщо придумана ця лічилка?
• Яка головна думка?
Лічилка допомагає обирати ролі в іграх.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Вчимося писати маленьку букву "з". Працюємо у робочому зошиті на с. 39.
Письмо букви "З, з"
4. Зіграй у гру.
*** Цікаве завдання
Ліпимо зайчика.
Коментарі
Дописати коментар