Доброго дня!
Сьогодні у нас понеділок,
6 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.51 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.37, + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош.с.30-32, (урок 86,87) + мал.зош.; кн.с.153-154;
5) мистецтво - намалювати метелика, або сонечко, або бджілку.
6) анг. мова - із робочого зошита с. 55 (сірі сторінки) ; із книжки с.71 (кольорові сторінки);
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую комах. (кн.с.44-45)
1. Переглянь відео.
Хто такі комахи?
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую комах. (кн.с.44-45)
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
Хто такі комахи?
КОМАХИ для дітей - розвиваючі мультики про тварин
кн.с.44
кн.с.45
роб.зош.с.35
3. Зіграй у гру.
3. Зіграй у гру.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви У, у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.
(кн.с.51;роб.зош.с.37)
(кн.с.51;роб.зош.с.37)
1. Переглянь відео.
Твоя країна - Україна
• Що вас здивувало? Вразило? Що
сподобалося? Що ви побачили вже
знайомого для вас?
2. Почитаємо разом з тобою с. 51 підручника.
2.1. Давай розглянемо малюнок.
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Що зображено на карті ? Як ви це
зрозуміли?
• Навіщо кіт і мишенятка стоять біля
карти?
• Які емоції у мишенятка? Чому?
• Чи роздивлялись ви карту України коли
небудь? Навіщо?
• Прочитайте склади. Який звук позначає
буква у?
2.2. Читаємо завдання 1.
• Прочитайте перше слово. Що воно позначає?
• Як написано слово Україна?
• Чому воно записано з великої букви?
Читаємо усі слова.
• Прочитайте разом слово яким можна
сказати, і про хлопців, і про дівчат?
• Доберіть слова до кожного слова
третього стовпчика, щоб утворити
сполучення слів
2.3. Працюємо з текстом. Завдання 2.
• Розгляньте малюнки. Що зображено? (карта,мапа)
Переглянь відео
Це наше і це твоє. Мапа
Прочитай текст.
Дай відповіді на питання:
• Чи допомогли малюнки зрозуміти те,
про що чули?
• Що вас здивувало?
• Яку інформацію ви вже знали?
• Яку інформацію ви вперше дізналися?
• Чи подорожував з вас хто Україною та
відвідував ці славні місця, про які зараз
прочитали?
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3.1. Вчимося писати велику букву "У". Працюємо у робочому зошиті на с. 37.
Письмо букви У, у
- Порівняй друковане і рукописне написання У, малої у і великої У
- Велика буква У складається з двох елементів: похилої палички із заокругленням унизу та подовженої похилої палички з петлею внизу.
- Напиши букви в повітрі
- Напиши букви на своїй руці
- Напиши букви пальчиком на парті/столі
- Тепер можеш писати в зошит
- Розмалюйте карту України у кольори, які зображені на малюнку у підручнику
- Проаналізуйте звукову модель слова
- Україна ( • − │ − • │= • │ − • )
ЗАПАМ'ЯТАЙ! Назви країн, міст, сіл, імена людей - завжди пишемо з великої букви!
4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Завдання 1, 2, 3, 4, - виконанай
у малому зошиті.
2. Записуємо сьогоднішню дату.
На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 6 квітня.
2.1. Читаємо завдання 1. Переписуємо приклади у зошит. Обчислюємо.
Щоб обчислити ці приклади, просто додай або відніми числа, а в кінці допиши потрібну величину (см або дм)
Щоб обчислити ці приклади, просто додай або відніми числа, а в кінці допиши потрібну величину (см або дм)
2.2. Читаємо завдання 2.
- Потрібно виміряти довжину відрізків (лінійкою).
- Накреслити їх у свій зошит.
2.3. Читаємо завдання 3. Креслимо пряму лінію. Ставимо точку. Відміряємо 3 см і ставимо ще одну точку.
2.4. Переписуємо рівності у зошит. Порівнюємо.
2.5. Завдання 5, 6, 7 - виконуємо усно.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.30-32)
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 4.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Пропоную намалювати:
- або метелика
- або сонечко
- або бджілку
Коментарі
Дописати коментар