Доброго дня!

Сьогодні у нас понеділок,
6 квітня 2020 р.

Завдання:

1) ЯДС - переглянути відео;

2) укр.мова - кн.с.51 - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.37, + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош.с.30-32,  (урок 86,87) + мал.зош.; кн.с.153-154;

5) мистецтво - намалювати метелика, або сонечко, або бджілку.

6) анг. мова -  із робочого зошита с. 55 (сірі сторінки) ; із книжки с.71 (кольорові сторінки); 


ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.



Урок 1.



Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ





Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.



Тема: Я досліджую комах.  (кн.с.44-45)

1. Переглянь відео.


Хто такі комахи?


КОМАХИ для дітей - розвиваючі мультики про тварин


2. Інформація з книжки і зошита.


кн.с.44




кн.с.45

роб.зош.с.35


3. Зіграй у гру.











ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА


Тема: Букви У, у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.
 (кн.с.51;роб.зош.с.37)

1. Переглянь відео.

Твоя країна - Україна

• Що вас здивувало? Вразило? Що сподобалося? Що ви побачили вже знайомого для вас?


2. Почитаємо разом з тобою с. 51 підручника.


2.1. Давай розглянемо малюнок.



• Що відбувається? Як ви це зрозуміли? 
• Що зображено на карті ? Як ви це зрозуміли? 
• Навіщо кіт і мишенятка стоять біля карти? 
• Які емоції у мишенятка? Чому? 
• Чи роздивлялись ви карту України коли небудь? Навіщо? 
• Прочитайте склади. Який звук позначає буква у? 


2.2. Читаємо завдання 1.


• Прочитайте перше слово. Що воно позначає? 
• Як написано слово Україна? 
• Чому воно записано з великої букви?

Читаємо усі слова.

• Прочитайте разом слово яким можна сказати, і про хлопців, і про дівчат? 
• Доберіть слова до кожного слова третього стовпчика, щоб утворити сполучення слів 


2.3. Працюємо з текстом. Завдання 2.

• Розгляньте малюнки. Що зображено? (карта,мапа)






Переглянь відео


Це наше і це твоє. Мапа

Прочитай текст.

Дай відповіді на питання:
• Чи допомогли малюнки зрозуміти те, про що чули? 
• Що вас здивувало? 
• Яку інформацію ви вже знали? 
• Яку інформацію ви вперше дізналися? 
• Чи подорожував з вас хто Україною та відвідував ці славні місця, про які зараз прочитали?



Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.


3.1. Вчимося писати велику букву "У". Працюємо у робочому зошиті на с. 37.

Письмо букви У, у



  • Порівняй друковане і рукописне написання У, малої у і великої У 
  • Велика буква У складається з двох елементів: похилої палички із заокругленням унизу та подовженої похилої палички з петлею внизу. 
  • Напиши букви в повітрі
  • Напиши букви на своїй руці 
  • Напиши букви пальчиком на парті/столі
  • Тепер можеш писати в зошит
  • Розмалюйте карту України у кольори, які зображені на малюнку у підручнику 
  • Проаналізуйте звукову модель слова 
  • Україна ( • − │ − • │= • │ − • 

ЗАПАМ'ЯТАЙ!  Назви країн, міст, сіл, імена людей - завжди пишемо з великої букви!


4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.


ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 3.

МАТЕМАТИКА





Тема: Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах і дециметрах. Розв'язування задач, які містять одиниці довжини. 
 (роб.зош.с.30-32, кн.с.153-154)


1. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.









Завдання 1, 2, 3, 4,  - виконанай
 у малому зошиті.

2. Записуємо сьогоднішню дату.
 На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 6 квітня.

2.1. Читаємо завдання 1. Переписуємо приклади у зошит. Обчислюємо.

Щоб обчислити ці приклади, просто додай або відніми числа, а в кінці допиши потрібну величину (см або дм)

2.2. Читаємо завдання 2. 
- Потрібно виміряти довжину відрізків (лінійкою). 
- Накреслити їх у свій зошит. 

2.3. Читаємо завдання 3. Креслимо пряму лінію. Ставимо точку. Відміряємо 3 см і ставимо ще одну точку.

2.4. Переписуємо рівності у зошит. Порівнюємо.

2.5. Завдання 5, 6, 7 - виконуємо усно.

ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.


3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.30-32)






ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 4.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО



Пропоную намалювати:

  • або метелика





  • або сонечко


  • або бджілку







ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.



Урок 5.

АНГЛІЙСЬКА МОВА




Виконати завдання:
1. із робочого зошита с. 55 (сірі сторінки) ;
2. із книжки с.71 (кольорові сторінки); 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу