ДОБРОГО ДНЯ!
Сьогодні у нас вівторок,
28 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.61 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.46 - велика буква П, + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош., ч. 4, с.6-7 (Урок 95), кн.с.173-174;
5) мистецтво -
6) англ. мова -
ВАЖЛИВО!
Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Моя планета Земля. (кн.с.64, роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Моя планета Земля. (кн.с.64, роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Знайомство з планетою Земля.
Всесвітній день Землі
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви П, п. Письмо великої букви П. Дзвінкі та глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.
(кн.с.61; роб.зош.с.46)
1. Переглянь відео.
Вивчаємо глухі приголосні
Вивчаємо дзвінкі приголосні
Гра "Підбираємо пару (глухі/дзвінкі приголосні)"
2. Почитаємо разом з тобою с. 61 підручника.
1) Робота з малюнком. Прочитай склади.
- Що роблять Мишеня та Котик?
- Чим саме вони граються?
- Як ви думаєте, коли це відбувається?
2) Закрий долонями вуха і вимови звук [б],
а потім [п], якщо у вухах дзвенить, то
це дзвінкий приголосний звук.
Отже, звук [б] - дзвінкий, а звук [п] - глухий.
3) Робота з текстом.
- Прочитайте заголовок тексту. Як ви
думаєте, про що ми будемо читати?
- Що відбувається на малюнку? Коли це відбувається? Що вас дивує? Про що дізнаємося з тексту?
- Для чого ж потрібні перерви? Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?
- Чому сталось так, як зображено на малюнку?
- Як діти вирішили цю ситуацію? Чи можна було б її уникнути? Як саме?
- Чи відповідає заголовок тексту тому, що ви прочитали? Чи відповідає малюнок заголовку? Який заголовок дібрали б ви?
- Про що головне нам хотів повідомити автор текстів?
- Що вас найбільше здивувало у тексті? А на малюнку?
Тема: Букви П, п. Письмо великої букви П. Дзвінкі та глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.
(кн.с.61; роб.зош.с.46)
(кн.с.61; роб.зош.с.46)
1. Переглянь відео.
Вивчаємо глухі приголосні
Вивчаємо дзвінкі приголосні
Гра "Підбираємо пару (глухі/дзвінкі приголосні)"
2. Почитаємо разом з тобою с. 61 підручника.
1) Робота з малюнком. Прочитай склади.
- Що роблять Мишеня та Котик?
- Чим саме вони граються?
- Як ви думаєте, коли це відбувається?
2) Закрий долонями вуха і вимови звук [б],
а потім [п], якщо у вухах дзвенить, то
це дзвінкий приголосний звук.
Отже, звук [б] - дзвінкий, а звук [п] - глухий.
3) Робота з текстом.
- Прочитайте заголовок тексту. Як ви
думаєте, про що ми будемо читати?
- Що відбувається на малюнку? Коли це відбувається? Що вас дивує? Про що дізнаємося з тексту?
- Для чого ж потрібні перерви? Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?
- Чому сталось так, як зображено на малюнку?
- Як діти вирішили цю ситуацію? Чи можна було б її уникнути? Як саме?
- Чи відповідає заголовок тексту тому, що ви прочитали? Чи відповідає малюнок заголовку? Який заголовок дібрали б ви?
- Про що головне нам хотів повідомити автор текстів?
- Що вас найбільше здивувало у тексті? А на малюнку?
4. Зіграй у гру.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
5. Вчимося писати велику букву П. Працюємо у робочому зошиті на с. 46.
Буква П, п
роб.зош.с.46
6. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
• Напиши сьогоднішню дату:
28 квітня
• Уважно переглядай відео, та пиши у зошиті.
7. Зіграй у гру.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
3. Попрацюємо у робочому зошиті с.6-7 (Урок 95)
роб.зош.с.6
роб.зош.с.7
Коментарі
Дописати коментар