ДОБРОГО ДНЯ!

Сьогодні у нас вівторок,

28 квітня 2020 р.


Завдання:

1) ЯДС - переглянути відео;

2) укр.мова - кн.с.61 - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.46 - велика буква П, + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош., ч. 4, с.6-7 (Урок 95), кн.с.173-174;

5) мистецтво 

6) англ. мова - 




ВАЖЛИВО! 

Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.





Урок 1.



Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ





Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.


Тема: Моя планета Земля.  (кн.с.64, роб.зош.с.44)

1. Переглянь відео.


Знайомство з планетою Земля.

Всесвітній день Землі



2. Інформація з книжки і зошита.


*********


ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 2.



УКРАЇНСЬКА МОВА





Тема: Букви П, п. Письмо великої букви П. Дзвінкі та глухі приголосні. Текст. Послідовність подій. 
 (кн.с.61; роб.зош.с.46)

1. Переглянь відео.

Вивчаємо глухі приголосні



Вивчаємо дзвінкі приголосні



*** Запам'ятай!



Гра "Підбираємо пару (глухі/дзвінкі приголосні)




2. Почитаємо разом з тобою с. 61 підручника.




1) Робота з малюнком. Прочитай склади.
- Що роблять Мишеня та Котик?
- Чим саме вони граються?
- Як ви думаєте, коли це відбувається?
2) Закрий долонями вуха і вимови звук [б],
а потім [п], якщо у вухах дзвенить, то
це дзвінкий приголосний звук. 
Отже, звук [б] - дзвінкий, а звук [п] - глухий.
3) Робота з текстом.
- Прочитайте заголовок тексту. Як ви
думаєте, про що ми будемо читати?
- Що відбувається на малюнку? Коли це відбувається? Що вас дивує? Про що дізнаємося з тексту?
- Для чого ж потрібні перерви? Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?
- Чому сталось так, як зображено на малюнку?
- Як діти вирішили цю ситуацію? Чи можна було б її уникнути? Як саме?
- Чи відповідає заголовок тексту тому, що ви прочитали? Чи відповідає малюнок заголовку? Який заголовок дібрали б ви?
- Про що головне нам хотів повідомити автор текстів?
- Що вас найбільше здивувало у тексті? А на малюнку?


4. Зіграй у гру. 


 



Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



5. Вчимося писати велику букву П. Працюємо у робочому зошиті на с. 46


Буква П, п



роб.зош.с.46


6. А тепер попрацюємо у малому зошиті.

• Напиши сьогоднішню дату:

28 квітня

• Уважно переглядай відео, та пиши у зошиті.





• Напиши наступні слова, зверни увагу на поєднання букв.




7. Зіграй у гру. 





ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 3.

МАТЕМАТИКА




Тема: Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв'язування задач.  
 (роб.зош., частина 4, с.6-7, кн.с.173-174)

1. Уважно переглянь відео.


2. Обчисли вирази з підручника, завдання 2, с. 173. УСНО!


2. Зіграй у гру.






3. Попрацюємо у робочому зошиті с.6-7 (Урок 95)





роб.зош.с.6








роб.зош.с.7








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу