Доброго дня!
Сьогодні у нас п'ятниця,
3 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС + укр.мова - прочитати, переглянути відео, намалювати малюнок "Збережемо первоцвіти";
2) матем. - роб.зош.с.30 (Урок 85), + мал.зош.;
3) фізкультура - переглянути і виконати вправи з відео;
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надсилати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Весняна мозаїка. Які квіти розквітають першими?
1. Переглянь відео.
Урок Весна. Рослини навесні.
2. Давай почитаємо текст, щоб дізнатися як прийшла весна до лісу і хто її зустів.
- Хто зустрівся? Для чого вони зустрілись?
- Де сиділи пташки? Чому?
- Куди сказав подивитись тоненький голосок?
- Що побачили пташки?
- Яка пора року настала? Як?
- Що зробили пташки?
*** Цікаве завдання
(якщо нема змоги роздрукувати, намалюй на аркуші паперу).
3. Уяви собі Весну-чарівницю. Прочитай вірш.
4. Щоб ти спитав/спитала у казкової Весни?
5. Що об'єднує всі зображені рослини?
6. Які ще рослини первоцвіти ти знаєш?
7. Переглянь відео.
Первоцвіти
8. Довідайся, чому не можна зривати первоцвіти.
Не купуйте та не зривайте первоцвіти!
9. Намалюй малюнок "Збережемо первоцвіти"
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
МАТЕМАТИКА
Тема: Дециметр, як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв'язування задач.
(роб.зош.с.30, кн.с.152-153)
1. Переглянь відео.
Дециметр
2. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.
Завдання 1, 2,3,4 - повинно бути виконане
у малому зошиті.
3. Записуємо сьогоднішню дату.
На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 3 квітня.
Перш ніж почнемо працювати із завданнями, давай навчимось вказувати, який номер завдання будемо виконувати у зошиті. Для цього будемо використовувати спеціальний знак №. Його будемо завжди починати писати у 10 клітинці.
Напиши цілий рядок.
3.1. Уважно читаємо завдання 1, розглядаємо малюнки. Записуємо у зошит, порівнюємо.
8 см __ 6 см , на __ см
7 см __ 10 см , на __ см
Отже,
Хто із гномиків має зріст 1 дм?
Накресли відрізок довжиною 1 дм.
Запам'ятай! 1 дм = 10 см
***Самоперевірка
3.3. Читаємо завдання 3.
А тепер накресли ці відрізки у зошит.
1 см
5 см
1 дм
3.4. Уважно читаємо задачу.
- Яка довжина відрізка, що намалювала Гава?
- Що зробила сорока?
- Чи відомо яку частину відрізка стерла сорока?
- Для того, щоб дізнатись, скільки см стерла сорока, нам спочатку потрібно дізнатись скільки см залишилось. Давай візьмемо лінійку і виміряємо.
- Залишилося 6 см.
- Нам відомо, що спочатку відрізок мав 1 дм (а це 10 см), і залишилось 6 см.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись скільки см стерла сорока? Яку дію використаємо?
- Правильно, віднімання. Що від чого будемо віднімати? Скільки отримаємо?
- Отже, сорока стерла 4 см.
А тепер спробуємо намалювати схему до задачі.
3.5. Завдання 5, 6 виконуємо усно.
Тема: Дециметр, як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв'язування задач.
(роб.зош.с.30, кн.с.152-153)
1. Переглянь відео.
Дециметр
2. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.
Завдання 1, 2,3,4 - повинно бути виконане
у малому зошиті.
3. Записуємо сьогоднішню дату.
На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 3 квітня.
Перш ніж почнемо працювати із завданнями, давай навчимось вказувати, який номер завдання будемо виконувати у зошиті. Для цього будемо використовувати спеціальний знак №. Його будемо завжди починати писати у 10 клітинці.
Напиши цілий рядок.
Перш ніж почнемо працювати із завданнями, давай навчимось вказувати, який номер завдання будемо виконувати у зошиті. Для цього будемо використовувати спеціальний знак №. Його будемо завжди починати писати у 10 клітинці.
Напиши цілий рядок.
3.1. Уважно читаємо завдання 1, розглядаємо малюнки. Записуємо у зошит, порівнюємо.
8 см __ 6 см , на __ см
7 см __ 10 см , на __ см
Отже,
Хто із гномиків має зріст 1 дм?
Накресли відрізок довжиною 1 дм.
Запам'ятай! 1 дм = 10 см
***Самоперевірка
3.3. Читаємо завдання 3.
А тепер накресли ці відрізки у зошит.
1 см
5 см
1 дм
3.4. Уважно читаємо задачу.
- Яка довжина відрізка, що намалювала Гава?
- Що зробила сорока?
- Чи відомо яку частину відрізка стерла сорока?
- Для того, щоб дізнатись, скільки см стерла сорока, нам спочатку потрібно дізнатись скільки см залишилось. Давай візьмемо лінійку і виміряємо.
- Залишилося 6 см.
- Нам відомо, що спочатку відрізок мав 1 дм (а це 10 см), і залишилось 6 см.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись скільки см стерла сорока? Яку дію використаємо?
- Правильно, віднімання. Що від чого будемо віднімати? Скільки отримаємо?
- Отже, сорока стерла 4 см.
А тепер спробуємо намалювати схему до задачі.
3.5. Завдання 5, 6 виконуємо усно.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.30)
Відпочиваємо (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
ФІЗКУЛЬТУРА
Пропоную потанцювати. Повторюй рухи.
Пропоную потанцювати. Повторюй рухи.
Коментарі
Дописати коментар