Доброго дня!
Сьогодні у нас четвер,
16 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.58 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.45 - мала буква г, + мал.зош.;
4) англ. мова - WB с.79 (роб.зош.) - розмалювати
ВАЖЛИВО!
Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема: Я досліджую весняні зміни в житті звірів. (кн.с.60)
1. Переглянь відео.
Тема: Я досліджую весняні зміни в житті звірів. (кн.с.60)
1. Переглянь відео.
Зміни в житті звірів навесні
3. Зіграй у гру.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви Г, г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. "Протилежні" слова. РЗМ: добираю "протилежні" слова.
(кн.с.58; роб.зош.с.45, 48)
1. Переглянь відео.
Звук [г], позначення його буквою Г
2. Почитаємо разом з тобою с. 58 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Розглядаємо малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли, що це дракон? Чим він відрізнявся від динозавра?
• Що відчуває кіт на малюнку? Як ви це зрозуміли? А які емоції у мишенятка? Яким на малюнку зобразили дракона? Злим чи добрим? Як це зрозуміли?
• Що ви знаєте про драконів? Чи всі вони мають декілька голів? Звідки ви це дізналися?
• Навіщо дракону стільки голів? Що ви знаєте про це із казок та мультфільмів?
2.2. Читаємо завдання 1. Знайди слово-підпис до малюнка.
2.3. Читаємо завдання 2.
• Прочитайте заголовок тексту і поясніть що він позначає?
• Погляньте на малюнок Скільки голів має дракон? Чим займається кожна голова? Чи хотіли б ви мати такі здібності ?
• Про що буде текст?
• Про що цей текст? Чи збулися наші передбачення?
• Що вас здивувало?
• Чи однакові смаки мали голови?
• Що найбільше сподобалось?
Тема: Букви Г, г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. "Протилежні" слова. РЗМ: добираю "протилежні" слова.
(кн.с.58; роб.зош.с.45, 48)
(кн.с.58; роб.зош.с.45, 48)
1. Переглянь відео.
Звук [г], позначення його буквою Г
2. Почитаємо разом з тобою с. 58 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Розглядаємо малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли, що це дракон? Чим він відрізнявся від динозавра?
• Що відчуває кіт на малюнку? Як ви це зрозуміли? А які емоції у мишенятка? Яким на малюнку зобразили дракона? Злим чи добрим? Як це зрозуміли?
• Що ви знаєте про драконів? Чи всі вони мають декілька голів? Звідки ви це дізналися?
• Навіщо дракону стільки голів? Що ви знаєте про це із казок та мультфільмів?
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли, що це дракон? Чим він відрізнявся від динозавра?
• Що відчуває кіт на малюнку? Як ви це зрозуміли? А які емоції у мишенятка? Яким на малюнку зобразили дракона? Злим чи добрим? Як це зрозуміли?
• Що ви знаєте про драконів? Чи всі вони мають декілька голів? Звідки ви це дізналися?
• Навіщо дракону стільки голів? Що ви знаєте про це із казок та мультфільмів?
2.2. Читаємо завдання 1. Знайди слово-підпис до малюнка.
2.3. Читаємо завдання 2.
• Прочитайте заголовок тексту і поясніть що він позначає?
• Погляньте на малюнок Скільки голів має дракон? Чим займається кожна голова? Чи хотіли б ви мати такі здібності ?
• Про що буде текст?
• Про що цей текст? Чи збулися наші передбачення?
• Що вас здивувало?
• Чи однакові смаки мали голови?
• Що найбільше сподобалось?
3. Зіграй у гру
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Вчимося писати маленьку букву г. Працюємо у робочому зошиті на с. 45. (відео з 55 секунди)
Пишемо красиво маленьку букву г
5. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
• Напиши сьогоднішню дату:
16 квітня
• Із гри, яка була у ЯДС - напиши назви батьків та дитинчат звірів.
*** Наприклад:
Кабан - порося
Лисиця - лисеня
Коментарі
Дописати коментар