Доброго дня!
Сьогодні у нас середа,
15 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.55 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.39, + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош.с.35, (УРОК 91) + мал.зош.; кн.с.163-166;
ВАЖЛИВО!
Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Буквосполучення [дз']. Текст. Тема тексту. Ключові слова.
(кн.с.57; роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Буквосполучення [дз], [дз']
2. Почитаємо разом з тобою с. 57 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Читаємо склади.
- Прочитай повільно (як черепаха), а тепер швидко (як літак).
2.2. Читаємо завдання 1. Знайди слово-підпис до малюнка.
2.3. Читаємо завдання 2.
- Погляньте на малюнки до тексту. Як ви думаєте, про що саме буде йти мова у творі? Що вказує на це?
- Про яких птахів розповідається у тексті?
- Яка частина їх тіла є відмінною?
- Для чого птахам дзьоб? Що може робити дзьобом птах?
- Як ви думаєте, що автор хотів нам сказати цим текстом?Чи вдалось це йому? Чому ви так думаєте?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? Чому?
- Чи справдилось те, що ви передбачили?Чому? Що вас здивувало?
- Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
- Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
- Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті, оскільки відображають головне у змісті.
Тема: Буквосполучення [дз']. Текст. Тема тексту. Ключові слова.
(кн.с.57; роб.зош.с.44)
(кн.с.57; роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Буквосполучення [дз], [дз']
2. Почитаємо разом з тобою с. 57 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Читаємо склади.
- Прочитай повільно (як черепаха), а тепер швидко (як літак).
2.2. Читаємо завдання 1. Знайди слово-підпис до малюнка.
2.3. Читаємо завдання 2.
- Погляньте на малюнки до тексту. Як ви думаєте, про що саме буде йти мова у творі? Що вказує на це?
- Про яких птахів розповідається у тексті?
- Яка частина їх тіла є відмінною?
- Для чого птахам дзьоб? Що може робити дзьобом птах?
- Як ви думаєте, що автор хотів нам сказати цим текстом?Чи вдалось це йому? Чому ви так думаєте?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? Чому?
- Чи справдилось те, що ви передбачили?Чому? Що вас здивувало?
- Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
- Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
- Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті, оскільки відображають головне у змісті.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Вчимося писати буквосполучення "Дз". Працюємо у робочому зошиті на с. 44.
4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
• Напиши сьогоднішню дату:
15 квітня
• Уважно прочитай вірш, та запиши його у зошит.
День у день:
„ Дзінь та дзень ! ”
Кожен день:
„ Дзінь та дзень ! ”
В школі дзвоник
Кожен день
На урок дзвенить:
„ Дзінь та дзень ! ”
3. Вчимося писати буквосполучення "Дз". Працюємо у робочому зошиті на с. 44.
4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
• Напиши сьогоднішню дату:
15 квітня
• Уважно прочитай вірш, та запиши його у зошит.
День у день:
„ Дзінь та дзень ! ”
Кожен день:
„ Дзінь та дзень ! ”
В школі дзвоник
Кожен день
На урок дзвенить:
„ Дзінь та дзень ! ”
5. Зіграй у гру.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис чисел від 11 до 20.
(роб.зош.с.35, кн.с.163-165)
1. Згадай, як додавати та віднімати десятки.
2. Переглянь відео.
Лічба від 11 до 20, назва й утворення
Лічба від 11 до 20, закріплення
3. Попрацюємо із книжкою. (c.163-165)
- Якщо ти уважно переглянула/переглянув відео, то з легкістю виконаєш завдання із підручника.
********
*******
Завдання 1, 2, 3, 4, 5 - виконанай
у малому зошиті.
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
5. Зіграй у гру. Перевір свої знання.
*** Самоперевірка
Коментарі
Дописати коментар