Доброго дня!

Сьогодні у нас середа,

15 квітня 2020 р.


Завдання:

1) ЯДС - переглянути відео;

2) укр.мова - кн.с.55 - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.39, + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош.с.35,  (УРОК 91) + мал.зош.; кн.с.163-166;

 



ВАЖЛИВО! 

Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.






Урок 1.





Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ








Тема: Я досліджую весняні зміни в житті птахів.  (кн.с.58-59, роб.зош.с.41)

1. Переглянь відео.



Птахи навесні

2. Інформація з книжки і зошита.


**********


**********


3. Зіграй у гру.







ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.







Урок 2.


УКРАЇНСЬКА МОВА



Тема: Буквосполучення [дз']. Текст. Тема тексту. Ключові слова.
 (кн.с.57; роб.зош.с.44)

1. Переглянь відео.

Буквосполучення [дз], [дз']

2. Почитаємо разом з тобою с. 57 підручника.


Послідовність роботи.
2.1. Читаємо склади.
- Прочитай повільно (як черепаха), а тепер швидко (як літак).
2.2. Читаємо завдання 1. Знайди слово-підпис до малюнка.
2.3. Читаємо завдання 2.
- Погляньте на малюнки до тексту. Як ви думаєте, про що саме буде йти мова у творі? Що вказує на це?
- Про яких птахів розповідається у тексті?
- Яка частина їх тіла є відмінною?
- Для чого птахам дзьоб? Що може робити дзьобом птах?
- Як ви думаєте, що автор хотів нам сказати цим текстом?Чи вдалось це йому? Чому ви так думаєте?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? Чому?
- Чи справдилось те, що ви передбачили?Чому? Що вас здивувало?
- Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
- Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
- Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті, оскільки відображають головне у змісті.

Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.


3. Вчимося писати буквосполучення "Дз". Працюємо у робочому зошиті на с. 44.



4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.

• Напиши сьогоднішню дату:

15 квітня

• Уважно прочитай вірш, та запиши його у зошит.

   День   у   день:  

  „ Дзінь   та   дзень ! ”   

  Кожен   день:  

  „ Дзінь   та   дзень ! ”  

  В   школі   дзвоник   

  Кожен   день  

  На   урок   дзвенить: 

  „ Дзінь   та   дзень ! ”




5. Зіграй у гру.









ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.





Урок 3.


МАТЕМАТИКА











Тема: Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис чисел від 11 до 20.  
 (роб.зош.с.35, кн.с.163-165)


1. Згадай, як додавати та віднімати десятки.






2. Переглянь відео. 


Лічба від 11 до 20, назва й утворення



Лічба від 11 до 20, закріплення



3. Попрацюємо із книжкою. (c.163-165)

  • Якщо ти уважно переглянула/переглянув відео, то з легкістю виконаєш завдання із підручника.



********


*******


Завдання 1, 2, 3, 4, 5  - виконанай


 у малому зошиті.



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.


4. Виконай завдання у робочому зошиті с.35,  
(УРОК 91)




5. Зіграй у гру. Перевір свої знання.







*** Самоперевірка






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу