Доброго дня!
Сьогодні у нас вівторок,
14 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.56 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.44, + мал.зош.;
4) музика - послухати пісні;
5) анг. мова - SB с.74,75 (кольорова) - слухати диск і повторювати, слідкуючи пальчиком в книжці; WB с.58, 59 (роб.зош.)
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення.
(кн.с.56; роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Буквосполучення [дз]
2. Почитаємо разом з тобою с. 56 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Розглянь малюнок.
• Чим грає Котик?
• Прочитайте це слово.
• Скільки складів у слові?
• Назвіть їх. Який наголошений?
• Що особливого ви помітили?
• Чому над буквосполученням дз дужка? (бо вони позначають один звук)
2.2. Читаємо завдання 1.
2.3. Читаємо завдання 2.
Ми будемо читати частинами даний текст. Коли дійдемо до закінчення першої частини – зупиніться.
Читання першої частини
- Про що ви дізнались в першій частині? Якою ви бачите дзиґу у своїй уяві? Яким ви уявили ґудзика? Чи можна сказати, що вони друзі? Чому? Що на вашу думку станеться далі? Чому ви так думаєте? Що саме слугує підказкою?
- Розгляньте малюнок, який знаходиться в кінці тексту. Що ви бачите? Чому ви так думаєте? Опишіть словами котика, якого ви бачите у своїй уяві.
Читання другої частини
- Чи справдились ваші очікування? Чи сподобалось це дзизі?Знайдіть слова у тексті, які це підтвердять.
- Доберіть заголовок до тексту.
Тема: Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення.
(кн.с.56; роб.зош.с.44)
(кн.с.56; роб.зош.с.44)
1. Переглянь відео.
Буквосполучення [дз]
2. Почитаємо разом з тобою с. 56 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Розглянь малюнок.
• Чим грає Котик? • Прочитайте це слово.
• Скільки складів у слові?
• Назвіть їх. Який наголошений?
• Що особливого ви помітили?
• Чому над буквосполученням дз дужка? (бо вони позначають один звук)
2.2. Читаємо завдання 1.
2.3. Читаємо завдання 2.
Ми будемо читати частинами даний текст. Коли дійдемо до закінчення першої частини – зупиніться.
- Про що ви дізнались в першій частині? Якою ви бачите дзиґу у своїй уяві? Яким ви уявили ґудзика? Чи можна сказати, що вони друзі? Чому? Що на вашу думку станеться далі? Чому ви так думаєте? Що саме слугує підказкою?
- Розгляньте малюнок, який знаходиться в кінці тексту. Що ви бачите? Чому ви так думаєте? Опишіть словами котика, якого ви бачите у своїй уяві.
Читання другої частини
- Чи справдились ваші очікування? Чи сподобалось це дзизі?Знайдіть слова у тексті, які це підтвердять.
- Доберіть заголовок до тексту.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МУЗИКА
Послухай пісні.
Вивчи пісню, яка тобі найбільше сподобалась. (за бажанням)
Великдень
Мишки на Великдень пасочки місили
Ой візьму я писачок
Послухай пісні.
Вивчи пісню, яка тобі найбільше сподобалась. (за бажанням)
Великдень
Мишки на Великдень пасочки місили
Ой візьму я писачок
Коментарі
Дописати коментар