Доброго дня!

Сьогодні у нас понеділок,

13 квітня 2020 р.


Завдання:

1) ЯДС - переглянути відео;

2) укр.мова - кн.с.55 - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.39, + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош.с.34-35,  (УРОК 90) + мал.зош.; кн.с.162-163;

5) мистецтво - зроби великоднє яєчко, у техніці мозаїки. 

6) анг. мова -  


ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.



Урок 1.





Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ





Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.


Тема: Я досліджую зміни в довкіллі навесні.  (кн.с.54-55, роб.зош.с.40)

1. Переглянь відео.


Природа навесні


2. Інформація з книжки і зошита.


**********


**********

роб.зош.с.40


ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 2.


УКРАЇНСЬКА МОВА



Тема: Букви З, з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні.
 (кн.с.55; роб.зош.с.39)

1. Переглянь відео.

Абетка-малятко. Літера З



2. Почитаємо разом з тобою с. 55 підручника.



Послідовність роботи.

2.1. Читаємо склади.

2.2. Читаємо слова КАЗКА - КАСКА.


Правило вимовляння дзвінких і глухих звуків в українській мові


2.3. Читаємо завдання 1. 

Дай відповіді на питання:
• Як ви думаєте, про кого йтиметься в тексті?
• А чи може зайчик бути червоним?
• Як ви думаєте, чому у тексті він став червоним?
• Про кого ви дізналися в тексті? Який був зайчик?
• Що вас здивувало?
• Чи бачили ви прозорих зайців?
• Малюнок допомагає вам передбачити наступні події?
• А як зайчик змінить свій колір?
• Що для вас стало неочікуваним?
• Чи може так бути у справжньому житті?
• Чи сподівалися ви, що так закінчиться казка?
• Що ви не очікували?
• Яке слово вам не зовсім зрозуміле? Як ви зрозуміли його? 
• Чому зайчик знову став непомітним?
• Чи може заєць у житті ставати непомітним?
• Який колір шубки робить його непомітним для лисиці? Чому саме білий?
• Якої пори року це відбувається?
• А з приходом весни? Як він міняє знову колір?

2.4. Прочитай ще раз завдання 1.



Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



3. Вчимося писати велику букву "З". Працюємо у робочому зошиті на с. 39.


Письмо букви "З, з"


роб.зош.с.39


4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.

• Напиши сьогоднішню дату:

13 квітня

• Уважно переглядай відео, та записуй у зошит слова.





ВІДПОЧИВАЄМО (15 - 20 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.




Урок 3.


МАТЕМАТИКА





Тема: Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків.  
 (роб.зош.с.34-35, кн.с.162-163)

1. Давай пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці. Уважно переглянь відео.


Лічба десятками


2. Молодець! Сьогодні, ми будемо вчитись додавати і віднімати десятки.



Додавання і віднімання десятків

*** Завдання: запиши у маленький зошит приклади із відео.


3. Ти чудово виконала/виконав завдання!
Попрацюємо із книжкою. 

кн.с.162


кн.с.163

Завдання 2, 4,  - виконанай

 у малому зошиті.


*** Самоперевірка



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.


4. Молодчинка! 
Виконай завдання у робочому зошиті с.34-35,  
(УРОК 90) 


5. Супер! Зіграй у гру.







ВІДПОЧИВАЄМО (15 - 20 хвилин) - 

п'ємо воду, рухаємося.






Урок 4.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО


   Великдень, Пасха, Христове Воскресіння - найочікуваніше світле весняне свято. З Великоднем традиційно пов'язана значна кількість народних повір'їв, прикмет і обрядів, які формувалися століттями. 


• Пропоную переглянути мультик 


Писанка .Чарівне Яйце


А тепер, давай виготовимо з тобою великоднє яєчко, у техніці мозаїки.



ВІДПОЧИВАЄМО (15 - 20 хвилин) - 


п'ємо воду, рухаємося.






Урок 5.



АНГЛІЙСЬКА МОВА




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу