Доброго дня!
Сьогодні у нас понеділок,
13 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.55 - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.39, + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош.с.34-35, (УРОК 90) + мал.зош.; кн.с.162-163;
5) мистецтво - зроби великоднє яєчко, у техніці мозаїки.
6) анг. мова -
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
ВІДПОЧИВАЄМО (10 - 15 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви З, з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні.
(кн.с.55; роб.зош.с.39)
1. Переглянь відео.
Абетка-малятко. Літера З
2. Почитаємо разом з тобою с. 55 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Читаємо склади.
2.2. Читаємо слова КАЗКА - КАСКА.
Тема: Букви З, з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні.
(кн.с.55; роб.зош.с.39)
(кн.с.55; роб.зош.с.39)
1. Переглянь відео.
Абетка-малятко. Літера З
2. Почитаємо разом з тобою с. 55 підручника.
Послідовність роботи.
2.1. Читаємо склади.
2.2. Читаємо слова КАЗКА - КАСКА.
Правило вимовляння дзвінких і глухих звуків в українській мові
2.3. Читаємо завдання 1.
Дай відповіді на питання:
• Як ви думаєте, про кого йтиметься в тексті?
• А чи може зайчик бути червоним?
• Як ви думаєте, чому у тексті він став червоним?
• Про кого ви дізналися в тексті? Який був зайчик?
• Що вас здивувало?
• Чи бачили ви прозорих зайців?
• Малюнок допомагає вам передбачити наступні події?
• А як зайчик змінить свій колір?
• Що для вас стало неочікуваним?
• Чи може так бути у справжньому житті?
• Чи сподівалися ви, що так закінчиться казка?
• Що ви не очікували?
• Яке слово вам не зовсім зрозуміле? Як ви зрозуміли його?
• Чому зайчик знову став непомітним?
• Чи може заєць у житті ставати непомітним?
• Який колір шубки робить його непомітним для лисиці? Чому саме білий?
• Якої пори року це відбувається?
• А з приходом весни? Як він міняє знову колір?
2.4. Прочитай ще раз завдання 1.
2.3. Читаємо завдання 1.
Дай відповіді на питання:
• Як ви думаєте, про кого йтиметься в тексті?
• А чи може зайчик бути червоним?
• А чи може зайчик бути червоним?
• Як ви думаєте, чому у тексті він став червоним?
• Про кого ви дізналися в тексті? Який був зайчик?
• Що вас здивувало?
• Чи бачили ви прозорих зайців?
• Малюнок допомагає вам передбачити наступні події?
• А як зайчик змінить свій колір?
• Що для вас стало неочікуваним?
• Чи може так бути у справжньому житті?
• Чи сподівалися ви, що так закінчиться казка?
• Що ви не очікували?
• Яке слово вам не зовсім зрозуміле? Як ви зрозуміли його?
• Чому зайчик знову став непомітним?
• Чи може заєць у житті ставати непомітним?
• Який колір шубки робить його непомітним для лисиці? Чому саме білий?
• Якої пори року це відбувається?
• А з приходом весни? Як він міняє знову колір?
• Про кого ви дізналися в тексті? Який був зайчик?
• Що вас здивувало?
• Чи бачили ви прозорих зайців?
• Малюнок допомагає вам передбачити наступні події?
• А як зайчик змінить свій колір?
• Що для вас стало неочікуваним?
• Чи може так бути у справжньому житті?
• Чи сподівалися ви, що так закінчиться казка?
• Що ви не очікували?
• Яке слово вам не зовсім зрозуміле? Як ви зрозуміли його?
• Чому зайчик знову став непомітним?
• Чи може заєць у житті ставати непомітним?
• Який колір шубки робить його непомітним для лисиці? Чому саме білий?
• Якої пори року це відбувається?
• А з приходом весни? Як він міняє знову колір?
2.4. Прочитай ще раз завдання 1.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
ВІДПОЧИВАЄМО (15 - 20 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків.
(роб.зош.с.34-35, кн.с.162-163)
1. Давай пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці. Уважно переглянь відео.
Лічба десятками
Тема: Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків.
(роб.зош.с.34-35, кн.с.162-163)
1. Давай пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці. Уважно переглянь відео.
1. Давай пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці. Уважно переглянь відео.
Лічба десятками
2. Молодець! Сьогодні, ми будемо вчитись додавати і віднімати десятки.
Додавання і віднімання десятків
*** Завдання: запиши у маленький зошит приклади із відео.
3. Ти чудово виконала/виконав завдання!
Попрацюємо із книжкою.
кн.с.162
кн.с.163
Завдання 2, 4, - виконанай
у малому зошиті.
*** Самоперевірка
2. Молодець! Сьогодні, ми будемо вчитись додавати і віднімати десятки.
Додавання і віднімання десятків
*** Завдання: запиши у маленький зошит приклади із відео.
3. Ти чудово виконала/виконав завдання!
Попрацюємо із книжкою.
кн.с.162
кн.с.163
Завдання 2, 4, - виконанай
у малому зошиті.
*** Самоперевірка
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
ВІДПОЧИВАЄМО (15 - 20 хвилин) -
п'ємо воду, рухаємося.
Урок 4.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Великдень, Пасха, Христове Воскресіння - найочікуваніше світле весняне свято. З Великоднем традиційно пов'язана значна кількість народних повір'їв, прикмет і обрядів, які формувалися століттями.
• Пропоную переглянути мультик
Писанка .Чарівне Яйце
• А тепер, давай виготовимо з тобою великоднє яєчко, у техніці мозаїки.
Коментарі
Дописати коментар