Доброго дня!
Сьогодні у нас четвер,
2 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути відео;
2) укр.мова - кн.с.50 - буква "У, у" - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.37 - мала буква "у" + мал.зош.;
4) англійська мова - виконати завдання із робочого зошита (Activiti book) с.54 (сірі сторінки) і книжки с.70 (кольорові сторінки), намалювати малюнок домашнього улюбленця, описати його та зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надсилати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую рослини. Чи бувають рідкісні рослини? (кн.с.43, роб.зош.с.34)
1. Інформація з книжки і зошита.
2. Переглянь відео.
Як захищати рослини?
Рослини Червоної Книги
Банани і лимони вирощуюють на Львівщині
Ботанічний сад ЛНУ ім.І.Франка
ВІДПОЧИВАЄМО (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую рослини. Чи бувають рідкісні рослини? (кн.с.43, роб.зош.с.34)
1. Інформація з книжки і зошита.
2. Переглянь відео.
Як захищати рослини?
Рослини Червоної Книги
Банани і лимони вирощуюють на Львівщині
Ботанічний сад ЛНУ ім.І.Франка
ВІДПОЧИВАЄМО (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Буква У і у. Письмо малої букви "у". Вірш. Головний герой. Головна думка.
(кн.с.50;роб.зош.с.37 - мала буква "у")
1. Переглянь відео.
Абетка-малятко. Літера У
Тема: Буква У і у. Письмо малої букви "у". Вірш. Головний герой. Головна думка.
(кн.с.50;роб.зош.с.37 - мала буква "у")
(кн.с.50;роб.зош.с.37 - мала буква "у")
1. Переглянь відео.
Абетка-малятко. Літера У
Звук [у], позначення його буквою «у».
- Порівняй друковане і рукописне написання літери У
- Маленька буква "у" складається з двох елементів: короткої палички із заокругленням внизу та подовженої петлі
- Напиши букви в повітрі
- Напиши букви на своїй руці
- Напиши букви пальчиком на парті/столі
- Тепер можеш писати в зошит
Елементи маленької букви "у"
Письмо букви "у"
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Почитаємо разом з тобою с. 50 підручника.
4.1. Давай розглянемо малюнок.
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Прочитайте слова.
• Що означає це речення?
• Де ви його чули?
• З якою інтонацією його промовляти?
• Як ви це зрозуміли?
• Чи зрозуміли цю об’яву кіт? А мишеня?
• Хто промовляє цю фразу «Увага!
Урок?»
• На чиєму місці б ви були?
• Навіщо потрібна уважність на уроці?
4.2. Читаємо завдання 1.
Передбачаємо за малюнком зміст
тексту
• Що відбувається на малюнку? Де це
відбувається? Коли це відбувається?
• Що вас дивує?
• Як ви це зрозуміли? Що на думці у
дівчинки?
Прочитай вірш.
• Справдилось наше передбачення?
• Що робила Маня дуже довго? Чим вона
ще займалася на уроках?
• Чи були ви в такому настрої як Маня?
Про що ви мріяли?
Прочитай вірш ще раз.
• Чому на малюнку зображена ґава ?
• Чи знайомий вам вираз ловити ґав?
Коли так кажуть?
• Хто головний герой вірша? Чому ви так
вирішили?
• Яка головна думка вірша? Що нам хотів
повідомити автор Г. Фалькович?
• Роздивіться розклад уроків. Прочитайте
їх назви. Які схожі уроки є у твоєму
розкладі? Яких уроків не має твій
розклад?
• Чи хотіли б ви мати такий урок?
• А які уроки ви б додали до розкладу?
Пофантазуйте.
*** Цікаві завдання
(якщо нема змоги роздрукувати, намалюй на аркуші паперу).
• Прочитай назви уроків на цеглинках
праворуч. Зафарбуй 4 цеглинкиназви твоїх улюблених уроків
• Допиши у реченнях слово урок і
додай назву свого улюбленого уроку
• Зашифруй цю назву за допомогою
числового шифру
4. Почитаємо разом з тобою с. 50 підручника.
4.1. Давай розглянемо малюнок.
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Прочитайте слова.
• Що означає це речення?
• Де ви його чули?
• З якою інтонацією його промовляти?
• Як ви це зрозуміли?
• Чи зрозуміли цю об’яву кіт? А мишеня?
• Хто промовляє цю фразу «Увага!
Урок?»
• На чиєму місці б ви були?
• Навіщо потрібна уважність на уроці?
4.2. Читаємо завдання 1.
Передбачаємо за малюнком зміст
тексту
• Що відбувається на малюнку? Де це
відбувається? Коли це відбувається?
• Що вас дивує?
• Як ви це зрозуміли? Що на думці у
дівчинки?
• Справдилось наше передбачення?
• Що робила Маня дуже довго? Чим вона ще займалася на уроках?
• Чи були ви в такому настрої як Маня? Про що ви мріяли?
Прочитай вірш ще раз.
• Чому на малюнку зображена ґава ?
• Чи знайомий вам вираз ловити ґав?
Коли так кажуть?
• Хто головний герой вірша? Чому ви так
вирішили?
• Яка головна думка вірша? Що нам хотів
повідомити автор Г. Фалькович?
• Роздивіться розклад уроків. Прочитайте
їх назви. Які схожі уроки є у твоєму
розкладі? Яких уроків не має твій
розклад?
• Чи хотіли б ви мати такий урок?
• А які уроки ви б додали до розкладу?
Пофантазуйте.
• Прочитай назви уроків на цеглинках
праворуч. Зафарбуй 4 цеглинкиназви твоїх улюблених уроків
• Допиши у реченнях слово урок і
додай назву свого улюбленого уроку
• Зашифруй цю назву за допомогою
числового шифру
Коментарі
Дописати коментар