Доброго дня!

Сьогодні у нас четвер,
2 квітня 2020 р.

Завдання:

1) ЯДС - переглянути відео;

2) укр.мова - кн.с.50 - буква "У, у" - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.37 - мала буква "у" + мал.зош.;

4) англійська мова - виконати завдання із робочого зошита (Activiti book) с.54 (сірі сторінки) і книжки с.70 (кольорові сторінки), намалювати малюнок домашнього улюбленця, описати його та зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.


ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань  прошу надсилати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.






Урок 1.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ



Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.


Тема: Я досліджую рослини. Чи бувають рідкісні рослини? (кн.с.43, роб.зош.с.34)



1. Інформація з книжки і зошита.










2. Переглянь відео.

Як захищати рослини?



Рослини Червоної Книги



Банани і лимони вирощуюють на Львівщині



Ботанічний сад ЛНУ ім.І.Франка




ВІДПОЧИВАЄМО (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.





Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА




Тема: Буква У і у. Письмо малої букви "у". Вірш. Головний герой. Головна думка.
 (кн.с.50;роб.зош.с.37 - мала буква "у")

1. Переглянь відео.


Абетка-малятко. Літера У



Звук [у], позначення його буквою «у».



2. Вчимося писати малу букву "у". Працюємо у робочому зошиті на с. 37.



  • Порівняй друковане і рукописне написання літери У 
  • Маленька буква "у" складається з двох елементів: короткої палички із заокругленням внизу та подовженої петлі
  • Напиши букви в повітрі
  • Напиши букви на своїй руці 
  • Напиши букви пальчиком на парті/столі
  • Тепер можеш писати в зошит




Елементи маленької букви "у"



Письмо букви "у"





3. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
(прошу батьків позначити у зошиті)



Давай спробуємо виконати "Малюнковий диктант". Уважно читай завдання та розглядай малюнки, і записуй у зошит.

  





ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



4. Почитаємо разом з тобою с. 50 підручника.



4.1. Давай розглянемо малюнок.


• Що відбувається? Як ви це зрозуміли? 
• Прочитайте слова. 
• Що означає це речення? 
• Де ви його чули? 
• З якою інтонацією його промовляти? 
• Як ви це зрозуміли? 
• Чи зрозуміли цю об’яву кіт? А мишеня? 
• Хто промовляє цю фразу «Увага! Урок?» 
• На чиєму місці б ви були? 
• Навіщо потрібна уважність на уроці?


4.2. Читаємо завдання 1.

Передбачаємо за малюнком зміст тексту 
• Що відбувається на малюнку? Де це відбувається? Коли це відбувається? 
• Що вас дивує? 
• Як ви це зрозуміли? Що на думці у дівчинки?




Прочитай вірш.

• Справдилось наше передбачення? 
• Що робила Маня дуже довго? Чим вона ще займалася на уроках? 
• Чи були ви в такому настрої як Маня? Про що ви мріяли? 



Прочитай вірш ще раз.

• Чому на малюнку зображена ґава ? 
• Чи знайомий вам вираз ловити ґав? Коли так кажуть? 
• Хто головний герой вірша? Чому ви так вирішили? 
• Яка головна думка вірша? Що нам хотів повідомити автор Г. Фалькович? 
• Роздивіться розклад уроків. Прочитайте їх назви. Які схожі уроки є у твоєму розкладі? Яких уроків не має твій розклад? 
• Чи хотіли б ви мати такий урок? 
• А які уроки ви б додали до розкладу? Пофантазуйте.



*** Цікаві завдання


 (якщо нема змоги роздрукувати, намалюй на аркуші паперу).




• Прочитай назви уроків на цеглинках праворуч. Зафарбуй 4 цеглинкиназви твоїх улюблених уроків 
• Допиши у реченнях слово урок і додай назву свого улюбленого уроку 
• Зашифруй цю назву за допомогою числового шифру



ВІДПОЧИВАЄМО (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.





Урок 3.

АНГЛІЙСЬКА МОВА


Виконати завдання:
1. із робочого зошита (Activiti book) с. 54 (сірі сторінки) ;
2. із книжки с.70 (кольорові сторінки); 
3. намалювати улюбленця, описати його та зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.







The Sounds of the Alphabet | s-t-u |




S.T.U Dance | ABC Dance |





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу