Четвер
19 березня
Завдання:
1) ЯДС - подивитись відео + намалювати і описати квітку + вислати відео, як дитина буде описувати;
2) укр.мова - кн.с.45 - буква Є - читати; вивчити вірш та зробити відео;
3) укр.мова - роб.зош.с.30 та с.33 + мал.зош. - велика буква є - написати;
4) матем. - роб.зош.с.19-21 (урок 78 - СИНІМ написано) + мал.зош.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Так, як книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки.
Тема: Я досліджую рослини. (кн.с.38)
1. Переглянь відео.
Якими бувають рослини?
Яку будову мають рослини?
Як доглядати за кімнатними рослинами?
Квіти дружби.
2. Інформація з книжки і зошита.
*** 3. Намалювати квітку. Зробити опис квітки за наведеною нижче схемою. Записати відео і надіслати мені до суботи!!!
Приклад опису квітки.
Так, як книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки.
1. Переглянь відео.
Якими бувають рослини?
Яку будову мають рослини?
Як доглядати за кімнатними рослинами?
Квіти дружби.
2. Інформація з книжки і зошита.
*** 3. Намалювати квітку. Зробити опис квітки за наведеною нижче схемою. Записати відео і надіслати мені до суботи!!!
Приклад опису квітки.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви Є, є. Письмо великої букви Є. Текст. тема тексту. Заголовок. Театралізуємо. (кн.с.45, роб.зош.с.30)
1. Для гарного настрою та тренування пам'яті вивчи один вірш напам'ять (на вибір).
***Якщо є можливість, запиши відео, як ти напам'ять розповідаєш вірш (вишліть у групу у Вайбері або мені в особисті повідомлення)
2. Виконай завдання 3 на с. 33 робочого зошита (речення записуємо ДРУКОВАНИМИ буквами).
3. Почитаємо разом з тобою с. 45 підручника.
4. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
6. Пишемо в малому зошиті.
Для батьків - прошу позначити букви дитині у зошиті. Дату допоможіть дитині записати.
1. Для гарного настрою та тренування пам'яті вивчи один вірш напам'ять (на вибір).
***Якщо є можливість, запиши відео, як ти напам'ять розповідаєш вірш (вишліть у групу у Вайбері або мені в особисті повідомлення)
2. Виконай завдання 3 на с. 33 робочого зошита (речення записуємо ДРУКОВАНИМИ буквами).
3. Почитаємо разом з тобою с. 45 підручника.
4. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
5. Вчимося писати велику букву Є. Працюємо в робочому зошиті на с. 30.
6. Пишемо в малому зошиті.
Для батьків - прошу позначити букви дитині у зошиті. Дату допоможіть дитині записати.
7. Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
8. Продовжуємо працювати у малому зошиті.
***Самоперевірка
Відпочиваємо (10-15 хвилин).
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Многокутники: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу. (роб.зош.с.19-21, кн.с.136-138)
1. Переглянь відео.
5. Робота у маленькому зошиті.
5.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 19 березня.
5.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 4 клітинки. А тепер відступаємо 4 клітинки в право і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
(Отже, повинна вийти змія)
5.3. Приклади. (позначте або продиктуйте)
5.4. Намалювати трикутник, чотирикутники, розмалювати їх.
***Самоперевірка
1. Переглянь відео.
Трикутник.
Чотирикутники.
2. Виконай завдання з підручника (с.136-137)
3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.19-21)
4. Відпочинь. Порухайся, випий води. (5 хв.)
5.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 19 березня.
5.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 4 клітинки. А тепер відступаємо 4 клітинки в право і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
(Отже, повинна вийти змія)
5.3. Приклади. (позначте або продиктуйте)
5.4. Намалювати трикутник, чотирикутники, розмалювати їх.
***Самоперевірка
Коментарі
Дописати коментар