Доброго дня!
Сьогодні у нас вівторок,
31 березня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - подивитись відео;
2) укр.мова - кн.с.48 - буква "в" - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.36 - мала буква "в" + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош.с.28, + мал.зош.;
5) музика - вивчити пісню-лічилку;
6) англ. мова - виконати завдання із робочого зошита (Activiti book) с. 53 і книжки с.69, зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини. (кн.с.41, роб.зош.с.32-33)
1. Переглянь відео.
Дикорослі і культурні рослини.
Дикорослі та культурні рослини.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини. (кн.с.41, роб.зош.с.32-33)
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
Дикорослі і культурні рослини.
Дикорослі та культурні рослини.
Яку користь культурні рослини приносять людям?
Які культурні рослини вирощують у рідному краї?
2. Інформація з книжки і зошита.
кн.с.41
роб.зош.с.32
роб.зош.с.33
3. Давай зробимо підсумок.
Культурні рослини. Різноманітність культурних рослин.
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
(кн.с.48;роб.зош.с.36)
1. Переглянь відео.
Буква В.
Уроки тітоньки Сови. Буква в.
Перейдіть за цим посиланням ⇑
Тема: Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
(кн.с.48;роб.зош.с.36)
(кн.с.48;роб.зош.с.36)
1. Переглянь відео.
Буква В.
Уроки тітоньки Сови. Буква в.
Перейдіть за цим посиланням ⇑
2. Почитаємо разом з тобою с. 48 підручника.
2.1. Давай розглянемо малюнок.
- Що відбувається? Як ти це зрозумів/зрозуміла?
- Що відчувають кіт та мишенятко?
- Хто був у такій ситуації? куди ви подорожували?
- Де опинилася валіза після подорожі?
2.2. Звуко-буквений аналіз слова.
- Прочитай слово, який звук розпочинає слово [в] чи [в'] (твердий чи м'який)?
- Який пом'якшений приголосний є у слові?
- Що таке валіза? Як це слово зміниться, якщо про нього сказати "багато''?
2.3. Читаємо завдання 1.
2.4. Працюємо з текстом. Завдання 2.
- Розглянь малюнок. Що відбувається?
- Що тебе дивує?
- Прочитай загаловок тексту. Подумай, про кого буде текст? Про що буде текст? Поясни свою думку.
- Прочитай текст!
- Справдилось твоє передбачення? хто наказав Вусику вилізти з валізи? А Гвинтик теж залазив? Що на малюнку не так, як у оповіданні?
- Чому песик Гвинтик зрадів?
- Чи ти бачив/бачила таку ситуацію в житті? Щоб тварини забиралися у валізи? Чому вони це зробили?
- Прочитай текст ще раз!
2. Почитаємо разом з тобою с. 48 підручника.
2.3. Читаємо завдання 1.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Вчимося писати маленьку букву "в". Працюємо у робочому зошиті на с. 36.
Письмо букви "в"
4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
(прошу батьків позначити у зошиті)
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Сантиметр, як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.
(роб.зош.с.28, кн.с.148-150)
1. Переглянь відео.
Тема: Сантиметр, як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.
(роб.зош.с.28, кн.с.148-150)
1. Переглянь відео.
Відрізок. Порівняння довжин відрізків.
2. Виконай завдання з підручника (с.148-150)
кн.с.149
кн.с.148
кн.с.150
3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.28)
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Робота у маленькому зошиті.
Правила ведення зошита з математики
Дату поки що пишемо друкованими буквами
4.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 31 березня.
4.2. А тепер будемо вчитись малювати відрізки у зошиті. Отже, від дати опускаємось на дві клітинки вниз і ставимо крапку. З цієї точки почнемо малювати наш перший відрізок:
1 см (за допомогою простого олівця і лінійки)
Давай пригадаємо, що таке відрізок?
Відрізок - це лінія, яка має і початок і кінець.
Тому, обов'язково потрібно позначити початок і кінець відрізка у нашому зошиті за допомогою лінійки.
Будьте уважними! Подивіться, як це зробила я, і повторіть за мною.
4.3. А тепер, намалюйте відрізки:
4.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 31 березня.
4.2. А тепер будемо вчитись малювати відрізки у зошиті. Отже, від дати опускаємось на дві клітинки вниз і ставимо крапку. З цієї точки почнемо малювати наш перший відрізок:
1 см (за допомогою простого олівця і лінійки)
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 4.
МУЗИКА
Давай вивчимо з тобою пісеньку-лічилку про Слоника на павутинні. (на відео від початку до 3хв18с)
0:06 Лічилка Про Слоненят
3:04 Жили у Бабусі Два Веселих Гусі
5:24 З Днем Народження
7:03 Танок Маленьких Каченят
9:48 Ведмедик Клишоногий
11:18 На Фермі
13:47 Якщо Весело Живеться, Роби Так
15:00 На Фермі
17:30 Якщо Весело Живеться, Роби Так
3:04 Жили у Бабусі Два Веселих Гусі
5:24 З Днем Народження
7:03 Танок Маленьких Каченят
9:48 Ведмедик Клишоногий
11:18 На Фермі
13:47 Якщо Весело Живеться, Роби Так
15:00 На Фермі
17:30 Якщо Весело Живеться, Роби Так
Урок 5.
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Виконати завдання:
1. із робочого зошита (Activiti book) с. 53;
2. із книжки с.69;
3. зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.
роб.зош.с.53
- виконати завдання 6: Знайти і обвести. Вписати потрібне слово у речення.
- завдання 7: Прочитай, впиши потрібне слово у речення. Намалюй тваринку і напиши речення.
кн.с.69
- завдання 9: послухай/прочитай, обведи правильне (це завдання є на диску у вашій книжці)
- завдання 10: пограй із братом/сестричкою/батьками/дідусем/бабусею
- завдання 11: намалюй тваринку, опиши її, зроби відео.
Коментарі
Дописати коментар