Доброго дня!

Сьогодні у нас вівторок,
31 березня 2020 р.

Завдання:

1) ЯДС - подивитись відео; 

2) укр.мова - кн.с.48 - буква "в" - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.36 - мала буква "в" + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош.с.28,  + мал.зош.; 

5) музика - вивчити пісню-лічилку;

6) англ. мова - виконати завдання із робочого зошита (Activiti book) с. 53 і книжки с.69, зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.


ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.





Урок 1.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ



Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.



Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини.  (кн.с.41, роб.зош.с.32-33)

1. Переглянь відео.


Дикорослі і культурні рослини.


Дикорослі та культурні рослини.


Яку користь культурні рослини приносять людям?



Які культурні рослини вирощують у рідному краї?


2. Інформація з книжки і зошита.

кн.с.41


роб.зош.с.32



роб.зош.с.33


3. Давай зробимо підсумок.




Культурні рослини. Різноманітність культурних рослин.



4. Зіграй у гру.






Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА



Тема: Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
 (кн.с.48;роб.зош.с.36)

1. Переглянь відео.


Буква В.


Уроки тітоньки Сови. Буква в.






Перейдіть за цим посиланням ⇑

2. Почитаємо разом з тобою с. 48 підручника.


2.1. Давай розглянемо малюнок.

  • Що відбувається? Як ти це зрозумів/зрозуміла?
  • Що відчувають кіт та мишенятко?
  • Хто був у такій ситуації? куди ви подорожували?
  • Де опинилася валіза після подорожі?
2.2. Звуко-буквений аналіз слова.


  • Прочитай слово, який звук розпочинає слово [в] чи [в'] (твердий чи м'який)?
  • Який пом'якшений приголосний є у слові?
  • Що таке валіза? Як це слово зміниться, якщо про нього сказати "багато''?
2.3. Читаємо завдання 1.


2.4. Працюємо з текстом. Завдання 2.


  • Розглянь малюнок. Що відбувається?
  • Що тебе дивує?
  • Прочитай загаловок тексту. Подумай, про кого буде текст? Про що буде текст? Поясни свою думку.
  • Прочитай текст!
  • Справдилось твоє передбачення? хто наказав Вусику вилізти з валізи? А Гвинтик теж залазив? Що на малюнку не так, як у оповіданні?
  • Чому песик Гвинтик зрадів?
  • Чи ти бачив/бачила таку ситуацію в житті? Щоб тварини забиралися у валізи? Чому вони це зробили?
  • Прочитай текст ще раз!

Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.


3. Вчимося писати маленьку букву "в". Працюємо у робочому зошиті на с. 36.


Письмо букви "в"





4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
(прошу батьків позначити у зошиті)



Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.





Урок 3.

МАТЕМАТИКА




Тема: Сантиметр, як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин  відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. 
 (роб.зош.с.28, кн.с.148-150)



1. Переглянь відео.


Відрізок. Порівняння довжин відрізків.

2. Виконай завдання з підручника (с.148-150)

кн.с.149


кн.с.148



кн.с.150

3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.28)




Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



4. Робота у маленькому зошиті.

Правила ведення зошита з математики


Дату поки що пишемо друкованими буквами



4.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 31 березня.



4.2. А тепер будемо вчитись малювати відрізки у зошиті. Отже, від дати опускаємось на дві клітинки вниз і ставимо крапку. З цієї точки почнемо малювати наш перший відрізок:

 1 см      (за допомогою простого олівця і лінійки)


Давай пригадаємо, що таке відрізок?
Відрізок - це лінія, яка має і початок і кінець.
Тому, обов'язково потрібно позначити початок і кінець відрізка у нашому зошиті за допомогою лінійки.
Будьте уважними! Подивіться, як це зробила я, і повторіть за мною.

4.3.  А тепер, намалюйте відрізки:
  • 2 см
  • 3 см
  • 4 см
  • 5 см
  • 6 см
  • 7 см
  • 8 см
  • 9 см
  • 10 см
***Самоперевірка


Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



Урок 4.


МУЗИКА




Давай вивчимо з тобою пісеньку-лічилку про Слоника на павутинні. (на відео від початку до 3хв18с)


0:06 Лічилка Про Слоненят
3:04 Жили у Бабусі Два Веселих Гусі
5:24 З Днем Народження
7:03 Танок Маленьких Каченят
9:48 Ведмедик Клишоногий
11:18 На Фермі
13:47 Якщо Весело Живеться, Роби Так
15:00 На Фермі
17:30 Якщо Весело Живеться, Роби Так





Урок 5.

АНГЛІЙСЬКА МОВА


Виконати завдання:
1. із робочого зошита (Activiti book) с. 53;
2. із книжки с.69; 
3. зробити відео і надіслати Оксані Сергіївні у вайбер.


роб.зош.с.53
  • виконати завдання 6: Знайти і обвести. Вписати потрібне слово у речення.
  • завдання 7: Прочитай, впиши потрібне слово у речення. Намалюй тваринку і напиши речення.



кн.с.69

  • завдання 9: послухай/прочитай, обведи правильне (це завдання є на диску у вашій книжці)
  • завдання 10: пограй із братом/сестричкою/батьками/дідусем/бабусею
  • завдання 11: намалюй тваринку, опиши її, зроби відео.

I Have A Pet | Animal Song | Super Simple Songs



PETS in English for kids


What Is It? Song | Animals | English Pattern Practice for ESL | ESL for Kids | Fun Kids English




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу