Доброго дня!
Сьогодні у нас понеділок,
30 березня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - подивитись відео; зробити "паспорт рослини";
2) укр.мова - кн.с.47 - буквосполучення ьо - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.31, 34;
4) матем. - роб.зош.с.25-26, (урок 81 - СИНІМ написано) + мал.зош.; кн.с.144-146
5) мистецтво - зробити закладку до книжки.
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую листяні і хвойні дерева. (кн.с.40)
1. Переглянь відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую листяні і хвойні дерева. (кн.с.40)
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
Які дерева належать до хвойних, а які до листяних? Частина 2.
4. Зіграй у гру.
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Розвиток зв'язного мовлення: описую предмет.
(кн.с.47;роб.зош.с.31,34)
1. Переглянь відео.
Казка
Буква "ь"
2. Почитаємо разом з тобою с. 47 підручника.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Вчимося писати буквосполучення ьо. Працюємо у робочому зошиті на с. 31.
4. А тепер попрацюємо у робочому зошиті на с. 34.
5. Давай закріпимо і запам'ятаємо букву "ь".
Закріплення букви "ь".
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Тема: Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Розвиток зв'язного мовлення: описую предмет.
(кн.с.47;роб.зош.с.31,34)
(кн.с.47;роб.зош.с.31,34)
1. Переглянь відео.
Казка
Буква "ь"
2. Почитаємо разом з тобою с. 47 підручника.
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Вчимося писати буквосполучення ьо. Працюємо у робочому зошиті на с. 31.
4. А тепер попрацюємо у робочому зошиті на с. 34.
5. Давай закріпимо і запам'ятаємо букву "ь".
Закріплення букви "ь".
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Вимірювання довжини предметів іншими предметами. (роб.зош.с.25-26, кн.с.144-146)
1. Працюємо із підручником, с.144-146.
с.144
с.145
с.146
2. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.25-26)
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Робота у маленькому зошиті.
Правила ведення зошита з математики
Дату поки що пишемо друкованими буквами
3.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 30 березня.
3.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 8 клітинок. А тепер відступаємо 1 клітинку вправо і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
Малюємо простим олівцем.
3.3. Приклади. (позначте в зошиті)
Порівняй вирази за їхнім значенням і впиши відповідний знак.
5+4__10-1 7+2__4+6
0+7__7-0 7-1__9-3
9-2__3+6 6+1__8-2
8+2__5+4 4+4__7-1
3.4. Задача.
Склади задачу за малюнком. Розв'яжи її.
***Самоперевірка
Тема: Вимірювання довжини предметів іншими предметами. (роб.зош.с.25-26, кн.с.144-146)
1. Працюємо із підручником, с.144-146.
с.144
с.145
с.146
2. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.25-26)
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3. Робота у маленькому зошиті.
Правила ведення зошита з математики
Дату поки що пишемо друкованими буквами
3.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 30 березня.
3.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 8 клітинок. А тепер відступаємо 1 клітинку вправо і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
Малюємо простим олівцем.
3.3. Приклади. (позначте в зошиті)
Порівняй вирази за їхнім значенням і впиши відповідний знак.
5+4__10-1 7+2__4+6
0+7__7-0 7-1__9-3
9-2__3+6 6+1__8-2
8+2__5+4 4+4__7-1
3.4. Задача.
Склади задачу за малюнком. Розв'яжи її.
***Самоперевірка
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 4.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Давай виготовимо з тобою закладку для книжки в техніці орігамі.
1. Переглянь відео, в якому показано, як зробити закладку.
2. Покрокова інструкція, щоб виготовити закладку:
2.1. Як зробити закладку кута слона?
Тобі потрібно:
- синій або сірий папір для орігамі
- синій або сірий папір
- чорний маркер
- ножиці
- клей
- наклейки для очей (необов’язково)
2.2. Підготуй аркуш паперу.
Ми використовуємо синій, але сірий, фіолетовий (або ж будь-який інший колір) вийде так само чудово.
2.3. Папір складіть навпіл, білою стороною з внутрішньої сторони, по діагоналі, щоб вийшов трикутник.
2.4. Складіть один із шарів паперу (візьміть верхню частину трикутника) до нижньої.
Білий квадрат всередині трикутника покаже.
2.5. Тепер підведіть правий кут трикутника до нижньої середини. Зробіть складку хрусткою і розгорніть.
2.6. Зробіть те ж саме з іншою стороною.
2.7. Тепер візьміть той самий правий кут, тільки цього разу підведіть його до вершини.
2.8. Повторіть з іншим куточком (утвориться ромбовидна форма).
2.9. Засуньте верхівки в «кишеню». Кутова закладка завершена. Тепер давайте перетворимо його на закладку слона.
2.10. Виріжте два великих вуха з іншого аркуша паперу.
2.11. Ви можете зробити вуха симетричними, спочатку склавши папір навпіл і вирізавши обидва вуха одночасно.
2.12. Також виріжте хобот.
2.13. Приклейте хобот на кутову закладку.
2.14. Те ж саме зробіть із вухами.
2.15. Тепер додайте деталі чорним маркером.
(Можна або намалювати очі маркером, або скористатися наклейками)
Все готово, єдине, що залишилося зробити - це помістити його в улюблену книгу.
Все готово, єдине, що залишилося зробити - це помістити його в улюблену книгу.
Коментарі
Дописати коментар