П'ятниця
20 березня
Завдання:
1) ЯДС - подивитись відео;
2) укр.мова - кн.с.46 - буква ь - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.31 + мал.зош. - написати до синьої лінії;
4) матем. - роб.зош.с.22-23 (урок 79 - СИНІМ написано) + мал.зош.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Так, як книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки.
Тема: Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини. (кн.с.39)
1. Переглянь відео.
Яку будову мають рослини?
Як розрізняти дерева, кущі і трав'янисті рослини?
2. Інформація з книжки і зошита.
3. Зіграй у гру. (в кінці сторінки)
4. Відпочинь.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки.
Тема: Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини. (кн.с.39)
1. Переглянь відео.
Яку будову мають рослини?
Як розрізняти дерева, кущі і трав'янисті рослини?
2. Інформація з книжки і зошита.
3. Зіграй у гру. (в кінці сторінки)
4. Відпочинь.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: "один-багато".
1. Розпочнемо з аудіоказки. Прослухай.
2. Запиши свої враження у бланку.
Перевір себе:
назва - "Кенгуреня Бамсі"
автор - Наталія Чуб
3. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Давай переглянемо відео про букву, яку сьогодні будемо вивчати.
5. Почитаємо разом з тобою с. 46 підручника.
6. Вчимося писати букву ь. Працюємо в робочому зошиті на с. 31.
7. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
8. Працюємо у малому зошиті.
Для батьків - прошу позначити букви дитині у зошиті. Допоможіть дитині записати дату.
***Самоперевірка
9. Пограй у гру "один-багато"
Тема: Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: "один-багато".
2. Запиши свої враження у бланку.
Перевір себе:
назва - "Кенгуреня Бамсі"
автор - Наталія Чуб
3. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
4. Давай переглянемо відео про букву, яку сьогодні будемо вивчати.
5. Почитаємо разом з тобою с. 46 підручника.
6. Вчимося писати букву ь. Працюємо в робочому зошиті на с. 31.
7. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
8. Працюємо у малому зошиті.
Для батьків - прошу позначити букви дитині у зошиті. Допоможіть дитині записати дату.
***Самоперевірка
9. Пограй у гру "один-багато"
10. Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус. (роб.зош.с.22-23, кн.с.140-141)
1. Переглянь відео.
5. Робота у маленькому зошиті.
5.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 20 березня.
5.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 4 клітинки. А тепер відступаємо 5 клітинок вправо і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
Малюємо простим олівцем.
5.3. Приклади. (позначте або продиктуйте)
***Самоперевірка
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання з підручника (с.140-141)
3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.22-23)
4. Відпочинь. Порухайся, випий води. (5 хв.)
5.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 20 березня.
5.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)
(Після дати опускаємось вниз на 4 клітинки. А тепер відступаємо 5 клітинок вправо і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
Малюємо простим олівцем.
Ось як повинно бути :
5.3. Приклади. (позначте або продиктуйте)
5.4. Намалювати відрізки:
4 см
на 2 см довший від першого відрізка
на 3 см коротший від другого відрізка
Коментарі
Дописати коментар