П'ятниця

20 березня

Завдання:

1) ЯДС - подивитись відео;

2) укр.мова - кн.с.46 - буква ь - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.31 + мал.зош. - написати до синьої лінії;

4) матем. - роб.зош.с.22-23 (урок 79 - СИНІМ написано) + мал.зош.




Урок 1.


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ



Так, як книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки.


Тема: Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини.  (кн.с.39)

1. Переглянь відео.

Яку будову мають рослини?


Як розрізняти дерева, кущі і трав'янисті рослини?


2. Інформація з книжки і зошита.




3. Зіграй у гру. (в кінці сторінки)


4. Відпочинь.



Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА


Тема: Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: "один-багато".

1. Розпочнемо з аудіоказки. Прослухай. 




2. Запиши свої враження у бланку.


Перевір себе:
назва - "Кенгуреня Бамсі"
автор - Наталія Чуб

3. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



4. Давай переглянемо відео про букву, яку сьогодні будемо вивчати.













5. Почитаємо разом з тобою с. 46 підручника.







6. Вчимося писати букву ь. Працюємо в робочому зошиті на с. 31.






7. Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.


8. Працюємо у малому зошиті.

Для батьків прошу позначити букви дитині у зошиті. Допоможіть дитині записати дату.





***Самоперевірка




9. Пограй у гру "один-багато"



10. Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.




Урок 3.

МАТЕМАТИКА



Тема: Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус. (роб.зош.с.22-23, кн.с.140-141)

1. Переглянь відео.








2. Виконай завдання з підручника (с.140-141)







3. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.22-23)



4. Відпочинь. Порухайся, випий води. (5 хв.)



5. Робота у маленькому зошиті.

5.1. На новій сторінці зошита у 10 клітинці пишемо сьогоднішню дату - 20 березня.
5.2. Графічний диктант. (продиктуйте дитині наступне:↴)


(Після дати опускаємось вниз на 4 клітинки. А тепер відступаємо 5 клітинок вправо і ставимо крапку. З цієї точки починаємо рухатись.)
Малюємо простим олівцем.




Ось як повинно бути :





5.3. Приклади. (позначте або продиктуйте) 



5.4. Намалювати відрізки:
          4 см
          на 2 см довший від першого відрізка
          на 3 см коротший від другого відрізка



***Самоперевірка





На сьогодні все! 

Пишаюсь Вами!






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу