Доброго дня!
Сьогодні у нас середа,
1 квітня 2020 р.
Завдання:
1) ЯДС - переглянути презентацію, зробити "паспорт рослини" (яка росте або у пустелі, або у полі, або у воді/озері/ставку, або у лісі, або на клумбі)
2) укр.мова - кн.с.49 - буква "В,в" - читати;
3) укр.мова - роб.зош.с.36 - велика буква "В" + мал.зош.;
4) матем. - роб.зош.с.29, + мал.зош.;
5) фізкультура - переглянути і виконати вправи з відео
ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань прошу надсилати мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео.
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую рослини. Чому рослини такі різні? (кн.с.42, роб.зош.с.33-34)
1. Переглянь презентацію.
Які умови потрібні рослинам для життя?
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.
Тема: Я досліджую рослини. Чому рослини такі різні? (кн.с.42, роб.зош.с.33-34)
1. Переглянь презентацію.
1. Переглянь презентацію.
Які умови потрібні рослинам для життя?
Ріст і розвиток рослин.
Квіткові рослини. Умови росту та розвитку. Розмноження рослин.
кн.с.42
роб.зош.с.33
роб.зош.с.34
3. Спробуй виконати таке завдання. Зроби "паспорт рослини"(яка росте або у пустелі, або у полі, або у воді/озері/ставку, або у лісі, або на клумбі). (якщо нема змоги роздрукувати, намалюй на аркуші паперу).
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
- Що відчувають кіт та мишенятко?
- У яку гру вони грають? Як ви це зрозуміли?
- Де б були ви на цій картинці? Що б ви додали до цих іграшок?
- Які з них мають спільні ознаки за кольором? За матеріалом? За формою?
- Куди мандрує кіт? А кошеня?
2.2. Читаємо склади.
- Прочитай склади
- Прочитай спочатку склади, в яких звук [в’] (м'який), а потім - [в] (твердий)
- Підбери слова, які містять склади які ти прочитав/прочитала
2.3. Читаємо завдання 1.
- Прочитай пари слів
- А тепер прочитай слова, про які можна сказати один
- Далі прочитай слова, про які можна сказати багато
- Прочитай знову пари слів
- Склади речення з одним з слів із пари (про яке можна сказати один), і ще одне речення зі словом пари (багато)
- Відшукай слово-підпис до малюнку
- Відшукай слово, що відповідає схемі
2.4. Працюємо з текстом. Завдання 2.
- Розглянь малюнок. Що відбувається? Про що будемо читати?
- Чи можеш передбачити чия це валіза? Як ти це зрозумів/зрозуміла?
- Прочитай першу частину тесту
- Опис якого предмета, що у валізі ти зараз прочитав/прочитала?
- Як ти зрозумів/зрозуміла що це саме рушник?
- Які слова, що у тексті, збігаються із описом рушника, який ти маєш вдома?
- Прочитай наступні частини тексту
- Про які речі не було у тексті? Опиши їх так, щоб мама здогадалася про що ти кажеш
- Яку річ краще не зберігати у валізі? Чому?
- Які речі беруть у подорож але зберігають не у валізі?
2.5. Переглянь мультфільм.
Ескімоска. Валіза клоуна
- Чому у валізі були такі речі?
- А навіщо клоуну саме це?
- А якщо б Ескімоска знайшла б валізу …. (пофантазуй)
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
3.1. Вчимося писати велику букву "В". Працюємо у робочому зошиті на с. 36.
Письмо букви "В, в"
- Порівняй друковане і рукописне написання В, малої в і великої В
- Велика буква В («ве») складається з двох елементів: довгої прямої лінії із заокругленням внизу вліво і двох правих півовалів.
- Напиши букви в повітрі
- Напиши букви на своїй руці
- Напиши букви пальчиком на парті/столі
- Тепер можеш писати в зошит
3.2. Робота на додаткових сторінках зошиту (с. 40)
Діалог в парі за ролями
Інструкція:
• Роздивіться малюнок. Визначте чию роль ви
будете виконувати
• Поміркуйте чи в одну подорож зібралися
діти ? Про це у їх мріях (хмарки)
• Як ви це зрозуміли?
• Влаштуйте діалог з напарником про
майбутню подорож
4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
(прошу батьків позначити у зошиті)
*** Цікаві завдання
Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 3.
МАТЕМАТИКА
Тема: Розв'язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах.
(роб.зош.с.29, кн.с.150-151)
1. Переглянь відео.
Тема: Розв'язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах.
(роб.зош.с.29, кн.с.150-151)
1. Переглянь відео.
Задачі на зменшення числа на кілька одиниць
2. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.
Завдання 2,3,4,5 - повинно бути виконане
у малому зошиті.
3. Записуємо сьогоднішню дату.
На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 1 квітня.
3.1. Читаємо завдання 1. Робимо його усно.
3.2. Читаємо завдання 2.
- Потрібно виміряти довжину відрізка (лінійкою).
- Накреслити його у свій зошит.
- Далі, накреслити відрізок на 2 см довший, і написати приклад.
- Далі креслимо відрізок на 3 см коротший від попереднього, і знову записуємо приклад.
3.3. Читаємо завдання 3. Визначаємо довжину відрізків. Виконуємо 1) і 2). Креслимо у зошиті відрізки.
3.4. Порівнюємо іменовані числа. Записуємо у зошит.
3.5. Читаємо завдання 5. Складаємо задачі, записуємо їх розв'язки у зошит.
***Самоперевірка
4. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.29)
2. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.
Завдання 2,3,4,5 - повинно бути виконане
у малому зошиті.
3. Записуємо сьогоднішню дату.
На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 1 квітня.
3.1. Читаємо завдання 1. Робимо його усно.
3.2. Читаємо завдання 2.
- Потрібно виміряти довжину відрізка (лінійкою).
- Накреслити його у свій зошит.
- Далі, накреслити відрізок на 2 см довший, і написати приклад.
- Далі креслимо відрізок на 3 см коротший від попереднього, і знову записуємо приклад.
3.3. Читаємо завдання 3. Визначаємо довжину відрізків. Виконуємо 1) і 2). Креслимо у зошиті відрізки.
3.4. Порівнюємо іменовані числа. Записуємо у зошит.
3.5. Читаємо завдання 5. Складаємо задачі, записуємо їх розв'язки у зошит.
***Самоперевірка
4. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.29)
Відпочиваємо (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Урок 4.
ФІЗКУЛЬТУРА
Пропоную потанцювати. Повторюй рухи.
Коментарі
Дописати коментар