Доброго дня!

Сьогодні у нас середа,
1 квітня 2020 р.

Завдання:

1) ЯДС - переглянути презентацію, зробити "паспорт рослини" (яка росте або у пустелі, або у полі, або у воді/озері/ставку, або у лісі, або на клумбі) 

2) укр.мова - кн.с.49 - буква "В,в" - читати; 

3) укр.мова - роб.зош.с.36 - велика буква "В" + мал.зош.;

4) матем. - роб.зош.с.29,  + мал.зош.; 

5) фізкультура - переглянути і виконати вправи з відео


ВАЖЛИВО! Фото виконаних завдань  прошу надсилати мені в особисті повідомлення у  Вайбер.






Урок 1.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ



Оскільки, книжки і зошити залишились у школі, пропоную переглядати пізнавальні відео. 
Також нижче буду давати посилання або фото сторінок книжки і зошита.



Тема: Я досліджую рослини. Чому рослини такі різні? (кн.с.42, роб.зош.с.33-34)

1. Переглянь презентацію.


Які умови потрібні рослинам для життя?




Ріст і розвиток рослин.




Квіткові рослини. Умови росту та розвитку. Розмноження рослин.



2. Інформація з книжки і зошита.

кн.с.42

роб.зош.с.33


роб.зош.с.34

3. Спробуй виконати таке завдання. Зроби "паспорт рослини"(яка росте або у пустелі, або у полі, або у воді/озері/ставку, або у лісі, або на клумбі). (якщо нема змоги роздрукувати, намалюй на аркуші паперу).




Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.




Урок 2.

УКРАЇНСЬКА МОВА



Тема: Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок.
 (кн.с.49;роб.зош.с.36)

1. Переглянь відео.



2. Почитаємо разом з тобою с. 49 підручника.



2.1. Давай розглянемо малюнок.



  • Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
  • Що відчувають кіт та мишенятко?
  • У яку гру вони грають? Як ви це зрозуміли?
  • Де б були ви на цій картинці? Що б ви додали до цих іграшок? 
  • Які з них мають спільні ознаки за кольором? За матеріалом? За формою?
  • Куди мандрує кіт? А кошеня? 

2.2. Читаємо склади.


  • Прочитай склади 
  • Прочитай спочатку склади, в яких звук [в’] (м'який), а потім - [в] (твердий)
  • Підбери слова, які містять склади які ти прочитав/прочитала 

2.3. Читаємо завдання 1.




  • Прочитай пари слів
  • А тепер прочитай слова, про які можна сказати один
  • Далі прочитай слова, про які можна сказати багато
  • Прочитай знову пари слів
  • Склади речення  з одним з слів із пари (про яке можна сказати один),  і ще одне речення зі словом пари (багато)
  • Відшукай слово-підпис до малюнку
  • Відшукай слово, що відповідає схемі

2.4. Працюємо з текстом. Завдання 2.



  • Розглянь малюнок. Що відбувається? Про що будемо читати?
  • Чи можеш передбачити чия це валіза? Як ти це зрозумів/зрозуміла?
  • Прочитай першу частину тесту
  • Опис якого предмета, що у валізі ти зараз прочитав/прочитала? 
  • Як ти зрозумів/зрозуміла що це саме рушник? 
  • Які слова, що у тексті, збігаються із описом рушника, який ти маєш вдома?
  • Прочитай наступні частини тексту
  • Про які речі не було у тексті? Опиши їх так, щоб мама  здогадалася про що ти кажеш
  • Яку річ краще не зберігати у валізі? Чому? 
  • Які речі беруть у подорож але зберігають не у валізі? 

2.5. Переглянь мультфільм.

Ескімоска. Валіза клоуна

  • Чому у валізі були такі речі? 
  • А навіщо клоуну саме це? 
  • А якщо б Ескімоска знайшла б валізу …. (пофантазуй)


Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.


3.1. Вчимося писати велику букву "В". Працюємо у робочому зошиті на с. 36.


Письмо букви "В, в"


  • Порівняй друковане і рукописне написання В, малої в і великої В 
  • Велика буква В («ве») складається з двох елементів: довгої прямої лінії із заокругленням внизу вліво і двох правих півовалів. 
  • Напиши букви в повітрі
  • Напиши букви на своїй руці 
  • Напиши букви пальчиком на парті/столі
  • Тепер можеш писати в зошит

3.2. Робота на додаткових сторінках зошиту (с. 40)



Діалог в парі за ролями
 Інструкція:
 • Роздивіться малюнок. Визначте чию роль ви будете виконувати 
• Поміркуйте чи в одну подорож зібралися діти ? Про це у їх мріях (хмарки) 
• Як ви це зрозуміли? 
• Влаштуйте діалог з напарником про майбутню подорож 

4. А тепер попрацюємо у малому зошиті.
(прошу батьків позначити у зошиті)






*** Цікаві завдання





Відпочиваємо (10-15 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



Урок 3.

МАТЕМАТИКА





Тема: Розв'язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах. 
 (роб.зош.с.29, кн.с.150-151)


1. Переглянь відео.

Задачі на зменшення числа на кілька одиниць





2. Підготуй книжку, маленький зошит, ручку, простий олівець, лінійку, стиральну гумку.







Завдання 2,3,4,5 - повинно бути виконане
 у малому зошиті.


3. Записуємо сьогоднішню дату.
 На новій сторінці зошита у 10 клітинці( або опускаємось на 4 клатинки вниз від попереднього запису (якщо є місце) і у 5 клітинці ) пишемо сьогоднішню дату - 1 квітня. 



3.1. Читаємо завдання 1. Робимо його усно.

3.2. Читаємо завдання 2. 
- Потрібно виміряти довжину відрізка (лінійкою). 
- Накреслити його у свій зошит. 
- Далі, накреслити відрізок на 2 см довший, і написати приклад. 
- Далі креслимо відрізок на 3 см коротший від попереднього, і знову записуємо приклад.



3.3. Читаємо завдання 3. Визначаємо довжину відрізків. Виконуємо 1) і 2). Креслимо у зошиті відрізки.

3.4. Порівнюємо іменовані числа. Записуємо у зошит.

3.5. Читаємо завдання 5. Складаємо задачі, записуємо їх розв'язки у зошит.


***Самоперевірка




4. Виконай завдання у робочому зошиті. (с.29)



Відпочиваємо (15-20 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



Урок 4.


ФІЗКУЛЬТУРА


Пропоную потанцювати. Повторюй рухи.
























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу